  • 11. Data: 2002-10-11 12:52:01
    Temat: Re: Podwojne obywatelstwo
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    marcin wrote:
    [..]
    > obywatelstwa (czynne i bierne prawo wyborcze, słuzba wojskowa itd).

    Ze służbą wojskową nie do końca są traktowani tak jak wszyscy Polacy.
    Osoby mieszkające na stałe za granicą nie są odraczani z zasadniczej
    służby wojskowej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 12. Data: 2002-10-11 12:58:02
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    marcin wrote:
    [..]
    > obywatelstwa (czynne i bierne prawo wyborcze, słuzba wojskowa itd).

    Ze służbą wojskową nie do końca są traktowani tak jak wszyscy Polacy.
    Osoby mieszkające na stałe za granicą są odraczani z zasadniczej
    służby wojskowej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 13. Data: 2002-10-17 22:50:00
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Witam
    Chyba raczej są odraczani
    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej

  • 14. Data: 2002-10-20 16:45:48
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Andrzej wrote:
    > Chyba raczej są odraczani

    Oczywiście, są odraczani.
    Skasowałem list z błedem i wysłałem prawidłowy,
    ciekawe na jakim serwerze ten pierwszy pozostał?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm