  • 1. Data: 2008-02-04 08:50:36
    Temat: Odpowiedzialność członków władz spółek prawa handlowego.
    Od: "MadziaK" <M...@g...pl>

    Witajcie.
    Mam do napisania prace z prawa gospodarczego na temat
    Odpowiedzialność członków władz spółek prawa handlowego.
    Czy mozecie poratowac mnie jakimis przykładami z zycia wziętymi?
    Jakies linki, albo odnosniki?
    pozdrawiam serdecznie
    Magda

  • 2. Data: 2008-02-05 21:51:42
    Od: "I>onrad" <g...@t...pl>

    Najlepszym przykladem bedzie chyba Bagsik i gasiorowski dawna artb i wiele
    wiele innych przekretow , zreszta dlugo nie trzeba szukac.