  • 1. Data: 2008-02-04 08:39:58
    Temat: WKU, skonczone 26 lat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Mam skonczone 26 lat. Co mnie broni przed wojskiem? Zdrowie - wiadomo,
    bycie jedynym zywicielem rodziny z dzieckiem? Jakie szkoly? Czy wystarczy
    jakas policealna czy musza byc studia wyzsze?

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 2. Data: 2008-02-04 10:57:18
    Temat: Re: WKU, skonczone 26 lat
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.02.2008 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Mam skonczone 26 lat. Co mnie broni przed wojskiem? Zdrowie - wiadomo,
    > bycie jedynym zywicielem rodziny z dzieckiem? Jakie szkoly? Czy wystarczy
    > jakas policealna czy musza byc studia wyzsze?

    Szkoła policealna również. Ale nie rozwiązuje problemu. Ten rozwiązuje
    ukończenie studiów (albo odbycie przeszkolenia w jego trakcie, albo nie
    zostanie na nie powołanym, albo 12 miesięcy, które upłynie od
    poinformowania WKU o uzyskaniu statusu absolwenta), zmiana kategorii na
    D/E, albo ukończenie 50. roku życia. No, i oczywiście odsłużenie ZSW. :)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-02-05 10:21:41
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Uzytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
    wiadomosci news:04022008.065818D7@budzik61.poznan.pl...
    > Witam
    > Mam skonczone 26 lat. Co mnie broni przed wojskiem?

    czasowe wymeldowanie na czas wyjazdu do anglii.

    P.

  • 4. Data: 2008-02-05 14:05:36
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

> [...]
    > bycie jedynym zywicielem rodziny z dzieckiem? Jakie szkoly? Czy
    > wystarczy
    > jakas policealna czy musza byc studia wyzsze?

    Budzik, czas sie obudzic
    wszystkiego dowiesz sie w serwisie http://www.poborowy.pl/