  • 61. Data: 2002-06-12 08:39:07
    Temat: Re: jak
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    > Słyszeliśmy, słyszelismy :-)
    > I trzeba to było zrobić :-)

    chyba nie zrozumiales
    !!!MASKOWANIE!!!
    osobiscie lacze sie z wraitkiem i korzystam z news.kki.krakow.pl !!!
    bo tu mi szybciej i lepiej dziala .. i mam takie mozliwoscie ot cuz
    zreszta nie tylko ja bo dostep do tej maszyny ma okolo 3000 osob

    pozdr.

    nOnaMe !@#

  • 62. Data: 2002-06-12 08:39:36
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście ja sobie wybieram kolegów, a nie oni mnie. I wolę takich,
    > którzy znają słowo "kultura".

    OK. Twoje szczescie...

    > Nic z tego. Poza tym, że to zastanawiające. Pospolite ruszenie w firmie,
    czy
    > może rozdwojenie jaźni? Jedno i drugie jest co najmniej dziwne.

    No wlasnie niby nic, ajednak "zastanawiajace"? :) Dziwne jest to jak ludzie
    reaguja na takie sprawy, wylazi wscipskosc i ciekawosc.. a im bardziej
    drazliwy temat tym dalej sie co_ponikotorzy posuwaja, do grozenia adminami,
    ze pojdzie i sie dowie.. boze zenada.

    > Przeczytaj sobie jeszcze raz. Nie chodzi o pisanie kulturanych rzeczy,
    tylko
    > o pisanie z kulturą. Widzisz różnicę? Jeśli nie, to przykro mi.

    Nie napisal niczego z nie_kultura, nikogo nie obraziel, nie uzyl nawet
    ironiczneg tonu ani zlosliwego. Rownie dobrze twoje ostatnie zdanie
    "..widzisz roznice? jesli nie..." moglbym uznac za nie kulturalne z twojej
    strony w stosunku do mnie.

    Thomas

  • 63. Data: 2002-06-12 08:40:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Thomas <a...@k...pl> wrote:

    > reaguja na takie sprawy, wylazi wscipskosc i ciekawosc.. a im bardziej

    A co to wścipskość? Pytam serio.
    BTW: Taki już jestem. Ciekawski.

    > drazliwy temat tym dalej sie co_ponikotorzy posuwaja, do grozenia adminami,
    > ze pojdzie i sie dowie.. boze zenada.

    Ta uwaga, to zdaje się nie do mnie. Co nie zmienia faktu, że nie rozumiem
    "rozdwojenia jaźni" albo masowego napływu do tego wątku pracowników KKI. To
    jakaś solidarność firmowa, czy jak? Bo wyszło Wam w sumie mało ciekawie.

    > Nie napisal niczego z nie_kultura, nikogo nie obraziel, nie uzyl nawet
    > ironiczneg tonu ani zlosliwego. Rownie dobrze twoje ostatnie zdanie

    I owszem użył.

    > "..widzisz roznice? jesli nie..." moglbym uznac za nie kulturalne z twojej
    > strony w stosunku do mnie.

    Twoje prawo.
    EOT

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 64. Data: 2002-06-12 08:51:11
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    i tak na wszelki wypadek wez sobie teraz zobacz naglowek listu skad zostal
    wyslany
    i zakonczmy te smieszna dyskusje pseudo detektywow

    pozdr.
    nOnaMe !@#

  • 65. Data: 2002-06-12 09:09:01
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    > Teoria spisku? Dopatrujesz sie na sile winy?

    Rozpatruje tylko jedną z możliwości,
    Jak pokazało życie ta teoria o koleżankach z pracy była słuszna,
    Więc moze i ta jest????

  • 66. Data: 2002-06-12 09:27:53
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości
    > i tak na wszelki wypadek wez sobie teraz zobacz naglowek listu skad zostal
    > wyslany
    > i zakonczmy te smieszna dyskusje pseudo detektywow

    tanie wino rozumiem :-) , ale narkotiki?????

    Też juz znudzony jestem tą dyskusją i wyjaśnianiem sobie na wzajem czy twoja
    obecność w tym wątku i pozostałych jest tu zupełnie przypadkowa,
    Bo gdybyś wczytał sie w moje posty to zrozumiałbyś, że nie chodzi o to czy
    ktoś pisze pod 5 czy 6 nickami,
    Chodziło mi o to że wprowadzono do dyskusji ciut zamętu tocząc dysputy z
    dziwnymi osobnikami typu Kamil Ł
    I czy było to zmienianie nicka, czy wezwanie na pomoc koleżanek i kolegów,
    braci czy sióstr, to wsio rawno
    To WASZA niepotrzebna przepychanka słowna przyczyniła się również do
    zaśmiecenia tego wątku.

    Nie musisz krzyczeć "MASKOWANIE"
    Trzeba najpierw zrozumieć co ktoś do ciebie mówi.
    Trzeba było właczajac sie do dyskusji zamaskować adres IP koleżanek tak by
    IP było rózne i nie było by tego całego dziecinnego rozważania nad tym kto
    pod iloma nickami stuka,
    Taki właśnie sens miała moja wypowiedź:
    > I trzeba to było zrobić :-)
    A przynajmniej tak mi sie zdaje, bo przez ten ząb coraz coś plącze :-)

  • 67. Data: 2002-06-12 09:35:49
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    > A co to wścipskość? Pytam serio.
    > BTW: Taki już jestem. Ciekawski.

    A to niedobrze... kiedys ci ktos nosa utrze za to.

> [...]
    > "rozdwojenia jaźni" albo masowego napływu do tego wątku pracowników KKI.
    > jakaś solidarność firmowa, czy jak? Bo wyszło Wam w sumie mało ciekawie.

    "Nam" to nic nie wyszlo...

    > I owszem użył.

    W twoim mniemaniu.. choc chyba nieco zbyt powaznie wziales to do siebie

    OK EOT.

    Thomas

  • 68. Data: 2002-06-12 09:44:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Thomas <a...@k...pl> wrote:

    > A to niedobrze... kiedys ci ktos nosa utrze za to.

    Rzekłbym, że to nie Twój biznes, ale nie będę pisał "niekulturalnie".
    Generalnie nie będziesz to na pewno Ty, a jakby nie patrzeć zaglądać w
    nagłówki mi nikt nie zabroni. Ty zdecydowanie nie.

    > "Nam" to nic nie wyszlo...

    Nie no oczywiście. Znowu zbieżność z kki.krakow.pl :)

    Tym razem naprawdę EOT.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 69. Data: 2002-06-12 10:04:37
    Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl>

    > Nie no oczywiście. Znowu zbieżność z kki.krakow.pl :)
    >

    > Tym razem naprawdę EOT.
    >

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    Nie no juz przesada...pare tysiecy osob ma adres kki.krakow.pl, skaczcie ta
    dyskusje bo, ja dochodze do jednego wnisku, NUDZI WAM SIE!!!! i przekonalam
    sie do jednej rzeczy..nie warto prosic o pomoc na grupie, bo tak to sie
    kaczy, szkoda ze kolezanka to zrobila...
    THOMAS..PROSZE...NIE ODPISUJ:-))

    KROPECZKA

  • 70. Data: 2002-06-12 10:46:09
    Temat: Podsumowanko :-)))
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Wszystkich postów w wątku pomijając temat - 67
    Wszystkich osób piszacych w tym wątku - 14 sztuk
    Osób korzystających z hostu kki.krakow.pl - 5 sztuk, postów 29 (5,8 na
    osobę)
    Pozostałych - 9 sztuk, postów 38 ( 4,22 na osobę )

    Tylko 3 posty były konkretną odpowiedzią na temat.!!!!!!

    W klasyfikacji indywidualnej wygrał kki.krakow.pl
    W klasyfikacji ogólnej - reszta grupowiczów

    Podsumowując - EOT

    P.S.
    Odpowiedzi na ewentualne pytania
    1 tak - nudzilo mi się
    2 tak - nie mam zajęcia
    3 nie - nie obchodzi mnie co o tym podsumowanku myślisz