  • 1. Data: 2005-09-22 12:15:58
    Temat: Podpora słupa na mojej działce i Energa.
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl>

    Witam

    Mam taki problem:
    Na mojej działce przed domem stoi podpora batonowa do słupa
    z instalacją elektryczną. Słup stoi na chodniku ale podpora
    u mnie na działce. Słupo postawiono w 1991 roku. Podczas stawiania
    słupa Energa nie miała żadnej zgody właściciela.
    Napisałem pismo do Energii o usunięcie podpory. Odpisano mi, że
    oczywiście podpore usuną ale za darmo ale musze zapłacić za przerobienie
    instalacji elektrycznej przy słupie. Wnioskuje z tego że być może
    przesuną słup i ja będe musiał za to płacić. Nie znam jeszcze kosztów
    tej całej operacji ale coś mi się wydaje że w 100 zł to się nie zamknie
    :)

    Kto powinien zapłacić za całą operacje ?

    Skoro Enrgia chce pieniędzy za modernizacje sieci elektrycznej to może
    ja powinieneś zarządać od nich pieniędzy za dzierżawe działki w miejscu
    gdzie
    stoi podpora ?

    Jeśli ktoś wie jak rozstrzygnąć tę sprawę to bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam

    Martinezz

  • 2. Data: 2005-09-22 20:57:00
    Temat: Re: Podpora słupa na mojej działce i Energa.
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Skoro Enrgia chce pieniędzy za modernizacje sieci elektrycznej to może
    > ja powinieneś zarządać od nich pieniędzy za dzierżawe działki w miejscu
    > gdzie
    > stoi podpora ?

    napisz im, ze za 2 tygodnie np. usuwasz to cos ze swojej ziemi, jak chca to
    moga se wczesniej zabrac, ew. dogadac sie. napewno zareaguja...

  • 3. Data: 2005-09-22 21:06:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:dgv5s7$ha8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > napisz im, ze za 2 tygodnie np. usuwasz to cos ze swojej ziemi, jak
    chcą to
    > mogą se wcześniej zabrać, ew. dogadać się. nalewno zareagują...

    Napisać w sumie może, tym nie mniej odradzam wcielanie w życie, bo to
    przestępstwo.

  • 4. Data: 2005-09-22 21:08:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Martinezz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Skoro nie mieli zgody, to i projektu zatwierdzić raczej nie mogli.
    Powiadom o sprawie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
    informując, że linię energetyczna wykonano albo niezgodnie z planem,
    albo w ogóle bez niego. Bo przecież nie mogli otrzymać zezwolenia bez
    Twojej zgody, chyba że po uzyskaniu zgody sądu.

  • 5. Data: 2005-09-23 23:24:46
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Napisać w sumie może, tym nie mniej odradzam wcielanie w życie, bo to
    > przestępstwo.

    heh, moze za bardzo licze na zdrowa reakcje. jesli ja bym dostal takie
    pismo, przyjalbym, ze ktos moze faktycznie usunac to ze swojej dzialki w
    przekonaniu ze ma do tego prawo i zawali cala linie energetyczna :)