  • 1. Data: 2005-09-22 11:50:11
    Temat: IDEA -> ORANGE jak to teraz jest??
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Witam

    Wszyscy wiemy ze Idea zniknela z rynku a w jej miejsce wszedl Orange.
    Czy Orange bez problemu moze swiadczyc uslugi klientom ktorzy podpisywali
    umowy z Idea??

    Czy wszystko sie odbywa zgodnie z prawem i nadal jest to PTK Centertel??

    Jacek

  • 2. Data: 2005-09-22 11:56:02
    Temat: Re: IDEA -> ORANGE jak to teraz jest??
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    castrol napisał(a):
    > Czy Orange bez problemu moze swiadczyc uslugi klientom ktorzy podpisywali
    > umowy z Idea??

    A kiedy podpisałeś umowę z Ideą?

    > Czy wszystko sie odbywa zgodnie z prawem i nadal jest to PTK Centertel??

    o właśnie

    KG

  • 3. Data: 2005-09-22 12:18:04
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > umowy z Idea??
    >
    > Czy wszystko sie odbywa zgodnie z prawem i nadal jest to PTK Centertel??

    Generalnie jest to zmiana "marki" a nie firmy więc wszystko jest po staremu.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 4. Data: 2005-09-22 12:25:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie jest to zmiana "marki" a nie firmy więc wszystko jest po
    > staremu.

    procz tego ze orange ma wstretna strone :-)

    P.

  • 5. Data: 2005-09-22 12:49:34
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Przemek R... wrote:
    > procz tego ze orange ma wstretna strone :-)

    Też odczułem te straty moralne :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 6. Data: 2005-09-22 13:09:58
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Jacek P." wrote:

    > Generalnie jest to zmiana "marki" a nie firmy więc wszystko jest po staremu.

    uja nie po staremu, brzydkie to okrutnie i nie po polsku - Orenż

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 7. Data: 2005-09-22 13:31:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 15:09:58 +0200, mariposa doux napisał(a):

    > uja nie po staremu, brzydkie to okrutnie i nie po polsku - Orenż

    Było nie spać na lekcjach polskiego. Bo w moim języku polskim jak
    najbardziej jest słowo "oranż"
    Stosowane do dziś - np. "oranż metylowy"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 8. Data: 2005-09-22 14:10:16
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Było nie spać na lekcjach polskiego. Bo w moim języku polskim jak
    > najbardziej jest słowo "oranż"

    Oranż tak, ale zadzwoń sobie na *501 i tam wita Orenż ;]

  • 9. Data: 2005-09-22 14:56:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: buraxta [Thu, 22 Sep 2005 14:49:34 +0200]:

    > Też odczułem te straty moralne :)

    Ja odczulam wieksze jak jej przez caly dzien nie bylo w ogole
    tylko wisiala reklamowka ;P Nawet im o tym ladnie napisalam,
    wyrazajac nadzieje ze kolejne zmiany zwiazane z przejsciem na
    marke Orange beda mniej irytujace dla klientow...

    ..nie odpisali ;P

    Kira

  • 10. Data: 2005-09-22 16:45:20
    Od: buraxta <b...@g...com>

    mariposa doux wrote:
    > Oranż tak, ale zadzwoń sobie na *501 i tam wita Orenż ;]

    A nie powinno być "oreńdż" ? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\