eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodkarpackie zawyżona moim zdaniem cena w serwisie Boguchwale u Włocha › Podkarpackie zawyżona moim zdaniem cena w serwisie Boguchwale u Włocha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "mariuszmo" <k...@n...spamowi.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podkarpackie zawyżona moim zdaniem cena w serwisie Boguchwale u Włocha
    Date: Thu, 24 Sep 2009 22:42:53 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <h9gm81$n74$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: afix216.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1253825602 23780 95.49.231.216 (24 Sep 2009
    20:53:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Sep 2009 20:53:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:608662
    [ ukryj nagłówki ]

    Matiz mi w trakcie jazdy zgasł i już nie odpalił
    spieszyłem się do pracy więc zawiozłem go na lawecie do pierwszego serwisu
    jaki był po drodze bo podejrzenie padło na aparat zapłonowy lub jakiś
    element osprzętu. Mieli sprawdzić co się uszkodziło i wycenić naprawę. Taka
    była umowa ustna. Spodziewałem się realnego czasu i realnych kosztów.

    Wczoraj przez cały dzień od rana do wieczora w serwisie nie potrafili
    ustalić lub mnie zwodzili co do tego, że jest w trakcie sprawdzania a dziś
    okolo południa zadzwonili i stwierdzili, że zerwany pasek rozrzadu co
    niestety okazało się prawdą. Jak mi podali szacunkową cene naprawy
    uszkodzenia najpierw około 2 tys zł to zdecydowałem samochód zabrać bo cena
    naprawy to w końcu połowa jego wartości. Wprawdzie później zeszli do 1500
    ale już zorganizowałem transport a poza tym cały silnik można kupić taniej
    wiec nadal nie było to dla mnie opłacalne więc samochód zabrałem.
    I tu najdziwniejsze, w życiu bym nie podejrzewał, że sama diagnoza, czyli
    stwierdzenie, że urwany jest pasek będzie trwać 1,5 dnia i kosztować będzie
    244 zł.
    Byłem przygotowany na max 150.
    Podejrzewam, że serwis zrobił mnie w wała stwierdzając, że usterke bylo
    znalezć niezwykle trudno i musiało to aż tyle trwać i kosztować.
    W pierwszy dzień mówili coś o module w aparacie zapłonowym. Z tego co udało
    mi się dowiedzieć sprawdzenie czy uszkodzeniu wległ pasek dla serwisu to
    kilkanaście minut max.

    Skoro np przegląd dopuszczajacy do ruchu, ten który wbija się w dowód
    kosztuje stówe trwa max godzine i obejmuje X elementów to czy stwierdzenie,
    że urwał sie pasek musi trwać 1,5 dnia i kosztować 2 i pół razy tyle?

    Serwis jak mi sie wydaje celowo przeciagał i kobinował a później sobie
    naliczył odpowiednio zawyżoną cenę za usługę sprawdzenia i wyceny.
    Ponieważ transport już czekał zaplaciłem te 244 zł i zabrałem pojazd.
    Przypuszczam, ze inaczej by były problemy z wydaniem.
    Mam pytanie, czy można posiadajac fakture na wsponmianą sumę z pozycją
    Diagnozowanie Pojazdu zakwestionować teraz cenę usługi?

    Właściwie to chce to zrobić dla zasady raczej nie liczę na jakiś realny
    zwrot.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1