    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Subject: Poczta Polska
    Date: Wed, 11 May 2016 02:07:05 +0200

    Będąc na stronie Poczty Polskiej zauwaylam, że Poczta Polska zajmuję się
    także sprzedażą nieruchomości.
    http://nieruchomosci.poczta-polska.pl/
    Coś mi tu prawie wszystko nie pasuje.
    To, że Inpost przejęła Poczta Polska to dobrze, ale zastanawia mnie to
    dlaczego listonosze teraz spisują stan liczników gazowych. Dla mnie
    poczta to poczta, ale listonosze spisujący stan liczników to raczej
    jakieś nieporozumenie. Powinien bardziej uczciwie zajmować się
    dostarczaniem listów czy awiz oraz przekazów pocztowych. Często niby
    list z Inpostu był, ale się gdzieś zmył, tzn został zwrócony do np, Sądu
    jako niedostarczona przesyłka, która jest potem potraktowana przez Sąd
    jako dostarczona, a człowiek nic o tym nie wie. Panu z Inpostu ostatnio
    nie chce się wrzucić awiza pocztowego do skrzynki, list trzyma przy
    sobie, żeby potem cichaczem został odeslany do sądu. Uważam, że to jest
    perfidnie nieuczciwe, ale sądu to nie interesuje. Nikt nie ponosi winy,
    tylko osoba poszkodowana.

    --
    animka