  • 1. Data: 2005-04-16 11:49:06
    Temat: Pobrana woda=100% sciekow :(
    Od: sam <L...@p...fm>

    Witam.
    Mamy taki problem z zakladem komunalnym: musimy placic za scieki 100%
    zuzytej wody (tj. ok.20zl za m3) :(, co oczywiscie jest dla nas
    krzywdzace zwazywszy, ze mieszkamy na wsi, mamy ogrodki itp.
    Czy jakies przepisy reguluja ta kwestie?
    Pozdr.sam

  • 2. Data: 2005-04-16 12:44:40
    Temat: Re: Pobrana woda=100% sciekow :(
    Od: "RySZARd" <c...@k...mowi.nie.spamerom.pl>

    Użytkownik "sam" <L...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwazywszy, ze mieszkamy na wsi, mamy ogrodki itp.
    > Czy jakies przepisy reguluja ta kwestie?

    W porozumieniu z firmą dostarczającą wode (odbierającą ścieki) pewnie
    aquanet, zainstaluj osobny licznik do podlewania i płać za samą wode

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 3. Data: 2005-04-16 12:47:10
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > zwazywszy, ze mieszkamy na wsi, mamy ogrodki itp.
    > Czy jakies przepisy reguluja ta kwestie?

    Z tego co pamiętam (choć mogę się mylić) możesz założyć sobie zewnętrzny
    kran z zimną wodą podłączony do oddzielnego licznika służący do podlewania
    ogródków itp. Zużycie wody z takiego licznika nie wlicza się do ilości
    ścieków.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-04-16 18:51:22
    Od: sam <L...@p...fm>

> [...]
    > kran z zimną wodą podłączony do oddzielnego licznika służący do
    > podlewania ogródków itp. Zużycie wody z takiego licznika nie wlicza się
    Porozumienie z firma nie wchodzi w gre :(. Nawet zalozenie odzielnego
    licznika jest w mojej sytuacji bardzo skomplikowane i kosztowne.
    Czy jakies przepisy reguluja te sprawy? Szlak mie trafia, jak wspolnie
    placimy miesiecznie za np. za 50m3 a szambowoz zabiera 30m3 :(
    pozdr. sam

  • 5. Data: 2005-04-16 19:37:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    sam <L...@p...fm> popełnił 16 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Szlak mie trafia, jak wspolnie placimy miesiecznie
    > za np. za 50m3 a szambowoz zabiera 30m3 :(
    Bierzesz pod uwagę, że ktoś może to uznać za
    "nielegalne odprowadzanie ścieków do gruntu
    w ilości 30m3 miesięcznie"
    Wiem, wiem, Tobie wcale to ;) się nie spodoba

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2005-04-17 18:48:48
    Od: "RySZARd" <c...@k...mowi.nie.spamerom.pl>

    > Porozumienie z firma nie wchodzi w gre :(. Nawet zalozenie odzielnego

    ale żeby nie naliczali Ci za ścieki to muszą o tym wiedzieć !!??

    > licznika jest w mojej sytuacji bardzo skomplikowane i kosztowne.
    na pewno mniejszy koszty niz kilka rachunków

    > Czy jakies przepisy reguluja te sprawy? Szlak mie trafia, jak wspolnie
    > placimy miesiecznie za np. za 50m3 a szambowoz zabiera 30m3 :(

    ja mam u siebie podlicznik na ogród , i stan z tego licznika mi odciagaja od
    ścieków.

    założenie kosztowało mnie okolo 150 do firmy za: warunki, projekt, odbiór i
    plombowanie
    plus licznik i rurki

    pozdrawiam
    RySZARd