  • Data: 2007-02-02 11:08:07
    Temat: Pobieranie danych z bazy Biblioteki Narodowej
    Od: Tomasz Wysocki <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Biblioteka Narodowa pod adresem
    http://alpha.bn.org.pl/screens/opacmenu.html posiada ogromy zbiór
    informacji na temat książek. Chciałbym napisać program komputerowy,
    który będzie pobierał z tej strony informacje takie jak: tytuł książki,
    autor, liczba stron; i rozpowszechniał je dalej. Same informacje, o
    które mi chodzi z pewnością nie są chronione przez prawo. Jednak obiło
    mi sie o uszy, że bazy danych jako całość są już chronione. Nie chodzi
    mi o pobieranie całej bazy, tylko o powiecmy 1000 wpisów na miesiąc,
    przez jakiś dłuższy okres czasu. Czy mogę w ten sposób złamać prawo polskie?
    --
    Pozdrawiam, Tomasz Wysocki