  • 11. Data: 2010-01-29 07:42:31
    Temat: Re: [PoRD] jak się ustawiać na skrzyżowaniu
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik MadMan napisał:

    > Pojedzie rower to nikt nie będzie wjeżdżał. A jak będzie to za którymś
    > razem trafi na takiego Mocniaka i źle się to skończy (co najmniej obita
    > karoseria).
    >
    > Pytanie dalej aktualne. Taki układ jest z tego co wiem w cywilizowanych
    > krajach typu Holandia (nie widziałem) lub Austria (widziałem w Linz).

    W cywilizowanym kraju większośc kierowców wybierze wariant 1, a na tych
    2 i 3 będą się dziwnie patrzyć (a jak dojdzie do kolizji z rowerem na
    tej ścieżce to dostaną taki mandat że jeszcze ich wnuki będą go pamiętać
    :-) ).

    Samochód ma prawo przez tą ścieżkę przejechać bo jest linia przerywana,
    ale nie ma prawa na tej ścieżce stać jak to robią pojazdy 2 i 3 (wyobraź
    sobie że to nie ścieżka rowerowa a tory tramwajowe i pomyśl jak wtedy
    zachowywaliby się kierowcy)

  • 12. Data: 2010-01-29 16:30:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jan 2010, cyklista wrote:

    > Chyba że takich kretynów uważających że linia przerywana umożliwia im wjazd
    > na tą ścieżkę i jej blokowanie będzie więcej.

    Y tam.
    Będą posty "taki jeden mi rowerem przejechał z prawej na gazetę, jak
    stałem grzecznie do skrętu w prawo" ;)
    I AirZoundy będą miały powodzenie.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2010-02-01 17:31:30
    Od: "Le5zek" <l...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    asja.net...

    > Pytanie dalej aktualne. Taki układ jest z tego co wiem w cywilizowanych
    > krajach typu Holandia (nie widziałem) lub Austria (widziałem w Linz).

    Spróbuj wjechać w Holandii autem na pas dla rowerów ... przekonasz się
    ile setek euro to kosztuje.

    --
    Le5zek Grelak

  • 14. Data: 2010-02-01 17:57:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 18:31:30 +0100, Le5zek napisał(a):

    > Spróbuj wjechać w Holandii autem na pas dla rowerów ... przekonasz się
    > ile setek euro to kosztuje.

    Ech... A moje pytanie gdzie to jest wszyscy ignorują. Oprócz autora
    wątku który mi odpisał prywatnie :)
    Bo ja nie pisałem nic o wjeżdżaniu na tą część samochodem (nawet
    stwierdziłem wcześniej że nie można).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138