  • 1. Data: 2005-06-06 21:38:03
    Temat: samowolka, sposób na wrednego sąsiada...
    Od: "Shifer" <S...@g...pl>

    Człowiek kupił od mojego sasiada działkę budowlaną wraz ze zrujnowanym
    budynkiem gospodarczym, z którego praktycznie pozostały jedynie 2
    ściany i kawałek dachu. Całe nieszczęście w tym, że "budynek" ten wchodzi
    około 70 cm na moją działkę i tak jest naniesiony na planach
    geodezyjnych. Sprawa niestety nie była uregulowana od lat na zasadzie "jakoś
    to będzie".
    Nowy nabywca zobowiązał się wobec starego właściciela działki na piśmie do
    wyburzenia tego budynku po zakończeniu budowy, a szopa miała
    mu służyć jako skład materiałów budowlanych na czas budowy. W międzyczasie
    nowy sąsiad wybudował dom. Niestety zauważyłem, iż
    zamiast do wyburzenia szopy szykuje się do jej remontu. Czy jest jakiś
    sposób na powstrzymanie niesłownego sąsiada i pozbycie się kłopotliwej
    budowli z mojej działki? Dodam, iż szopa jest w fatalnym stanie i faktycznie
    grozi zawaleniem, a jakiejkolwiek nowej budowli na mojej
    działce sobie nie wyobrażam.

  • 2. Data: 2005-06-06 22:26:38
    Temat: Re: samowolka, sposób na wrednego sąsiada...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Shifer" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    Takimi rzeczami zajmuje się nadzór budowlany. W każdym razie zrób kilka
    zdjęć temu obiektowi, by móc dowieść, ze był ruiną.