  • 31. Data: 2004-02-15 20:41:40
    Temat: Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "P@wel" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0o6jf$9p4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > byloby to dziwne, gdby tak sadzil. bo albo nie zabieralby glosu, ze cos mu
    > sie nie podoba - a jesli juz zabralby, to powinien zabrac to oficjalnie,
    > zwrocic sie do swoich kierownikow komendy.rownie dobrze bezpieczenstwo
    > socjalne zapewnia prostytucja - a nie wszyscy sie tego podejmuja.bo nie
    > robia tego dlatego, gdyz nie pozwalaja im chociazby ich
    > przekonania.bezpieczenstwo socjalne zapewnia rowniez handel narkotykami,
    > popelnianie przestepstw - ale jak widac nie cale spoleczenstwo w takim
    > bezpieczenstwie socjalnym gustuje.

    Pieprzysz głodne kawałki.
    Jesteś z SLD ??

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 32. Data: 2004-02-15 20:43:41
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Chyba nie ma większego sensu, bym Cię przekonywał, że jesteś w błędzie.
    > Chińczycy mawiają w takich wypadkach, że nawet najbardziej poetycki opis
    > wody nie napoi wędrowca na pustyni. Ja bym Ci kazał spędzić jedną noc w
    > zimie na nocnym pieszym patrolu, posiedzieć przy -30 stopniach w zasadzce
    > albo przespacerować się kilka kilometrów po śniegu przez las na miejsce
    > zdarzenia, to ewentualnie może byś nabrał szacunku dla tej pracy i zmienił
    > zdanie. Ale i wówczas pewnie byś twierdził, że to złośliwie i za zwyczaj
    > siedzi się za biurkiem.

    Bo za biurkiem siedzi 70% (albo więcej) "policjantów". Ile procent
    policjantów siedzi przy-30 stopniach w zasadzce????

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2004-02-15 20:46:07
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Ja w Policji staram się realizować te wartości, które ja uważam za ważne i
    > które nie leżą w sprzeczności z ustawowymi obowiązkami tej "firmy".

    Robisz wszystko aby chronić własną d.... i nie podpaść przełożonym. Nie tak?
    Pamiętaj o STM-ie na koniec miesiąca bo to jest najważniejsze;))

  • 34. Data: 2004-02-15 21:20:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Bo za biurkiem siedzi 70% (albo więcej) "policjantów". Ile procent
    > policjantów siedzi przy-30 stopniach w zasadzce????

    Nie wiem. W skali jednostki stopnia powiatowego szacuję, że faktycznie
    pracą policyjną zajmuje się około 50% policjantów (nie biorę pod uwagę
    cywilnych pracowników policji). Oczywiście wszyscy równocześnie nie siedzą
    w tej samej zasadzce. Im wyższy szczebel jednostki, tym procent ten pewnie
    maleje. Na komisariatach i posterunkach zbliża się do 100%.

  • 35. Data: 2004-02-15 21:24:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Robisz wszystko aby chronić własną d.... i nie podpaść przełożonym. Nie
    tak?
    > Pamiętaj o STM-ie na koniec miesiąca bo to jest najważniejsze;))

    Nie ma czegoś takiego, jak STM na koniec miesiąca. STM-ów jest tyle, ile
    czynów ujawnionych w kończonej sprawie. Proszę, nie pisz o rzeczach, o
    których nie masz zielonego pojęcia, bo się błaźnisz.

    A co do tego co i jak robię, to nie będę z Tobą dyskutował z powodów, o
    których już wcześniej napisałem i nie chce mi się tego powielać.

  • 36. Data: 2004-02-16 06:46:25
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > Pieprzysz głodne kawałki.
    > Jesteś z SLD ??

    qurcze, niepotrzebnie z Robertem nakarmilismy trola:-(((
    by nie kusic sie na jakies ekwilibrystyczne slowa, posluze sie slowami
    Roberta, ktroe na Twoj temat powiedzial

    "Dyskusja z Tobą na ten temat nie przedstawia dla mnie większego
    sensu."

    P@wel
    ps. jako trol zapewne nie odmowisz sobie jeszcze dopisania czegos, ale
    wiedz, ze bedziesz juz szczekal sam ze soba.

  • 37. Data: 2004-02-17 08:46:44
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Nie ma czegoś takiego, jak STM na koniec miesiąca.

    Zapytaj policjantów z drogówki. Nie biurowych.

    > Proszę, nie pisz o rzeczach, o
    > których nie masz zielonego pojęcia, bo się błaźnisz.

    W świetle powyższego tzn. faktu że nie wiesz o STM zdawanych na koniec
    miesiąca sądzę że jest odwrotnie.

    Pozdr
    Leszek

  • 38. Data: 2004-02-19 13:46:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Feb 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]

    Co do "przyjmowania" - to z mojej strony była tylko uwaga :)
    A co do zasady... to nie podważam.
    Cytat z Głosu Zabrza (gazeta powiatowa), 12.02.2004 str.9:
    "Nieoficjalnie policjanci z innych jednostek również przypuszczają
    że ich kolegów zgubiła wymuszana przez przełożonych szaleńcza
    pogoń za statystykami".
    Chodzi o "akcję" po której komendat komisariatu "postanowił
    skorzystać z emerytury" - wg artykułu "cała grupa inspektorów
    wojewódzkich" przekopała z zaskoczenia i skutecznie papiery
    w poszukiwaniu "nieprawidłowości w nadawaniu biegu".
    Cytat z dziennikarza: "mówiąc wprost dochodziło do ukręcania
    spraw".
    Krótko mówiąc: wyraźnie masz rację.

    Jeszcze na inny temat:
    [...]
    >+ system i nie rozwiąże tego proponowany przeze mnie. Nie da się moim
    >+ zdaniem jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy lepiej jest by nie
    >+ doszło do jednego rozboju, czy pięciu kradzieży z włamaniem. Rozbój to
    >+ napad na konwój z pieniędzmi - i wówczas jest on na pewno groźniejszy od
    >+ dowolnie dużej ilości kradzieży z włamaniem. Ale rozbój, to również
    >+ przyparcie przez kolegów z klasy do muru nielata i zabranie mu 10 groszy
    >+ na loda. I tu już można polemizować ilu włamaniom do jubilera będzie to
    >+ zdarzenie równoważne.

    Sprzeciw. Szkody materialne pojedynczego zdarzenia nie mogą
    przesądzać o kwalifikacji "niebezpieczeństwa" czynu.
    Przedstawiony przez ciebie przypadek nadal jest groźniejszy
    od "dowolnie dużej ilości kradzieży z włamaniem" - głównie
    przez nabranie przekonania (nie tylko "dokonującego", ale
    WSZYSTKICH którzy jakoś byli zamieszani) że:
    1. to "da się zrobić"
    2. ujdzie bezkarnie.
    Za kilka lat skutki tak samo dają w kość jak dług budżetowy
    zaciagany radośnie przez rząd (przy poklasku tych co akurat
    skorzystali).
    Inna sprawa że w kwestii "klasy, szkoły i pochodnych" oraz
    karania w tychże - postów widziałem ostatnio dość i powiem
    krótko: najwyraźniej tu prawo też 'nie nadąża'.

    >+ Zdarzenie zsadzeniu nie jest równe\, nawet w obrębie
    >+ tej samej kwalifikacji prawnej.

    Tego nie podważam :)

    pozdrowienia, Gotfryd