  • Data: 2003-10-20 09:02:43
    Temat: Po co notariusz przy umowie przedwstępnej (kupno mieszkania)
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jak w temacie :-) Proszę o radę. Dlaczego umowa spisana między dwoma
    dorosłymi ludźmi ma większą "moc" w przypadku obecności notariusza?

    Szkoda mi płacić mnóstwo pieniędzy dla notariusza, jednak sporo znajomych mi
    radzi, żeby umowa przedwstępna była spisywana jednak w obecności
    notariusza - nikt z nich nie jest mi jednak w stanie wytłumaczyć, dlaczego
    tak jest lepiej.

    Co tracę, gdy taką umowę spiszę ze sprzedającym mieszkanie bez notariusza?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Boa.