  • 51. Data: 2005-11-20 21:52:00
    Temat: Re: Płatność kartą
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    news:dlqqhe$h2j$1@inews.gazeta.pl...
    > No nie do końca. Co do zasady wniosek o ukaranie o wykroczenie moze
    > pochodzić od pokrzydzonego. Ale w tym wypadku policjant jest potrzebny
    > choćby po to, by ustalić tożsamość sprzedawcy. Wszak to on będzie
    > personalnie odpowiadał za odmowę sprzedaży.

    No ale przecież przełożeni mu tak kazali, a ich przełożonym
    jeszcze wyżej ulokowani przełożeni. Naprawdę kasjerka
    odpowie za takie coś??? Dziwne...

    Piotr

  • 52. Data: 2005-11-20 22:09:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > A nie prościej powiadomić pisemnie Inspekcje handlową o takich
    > praktykach.

    Nie wiem, czy prościej jest zadzwonić od razu z komórki
    do dyżurnego KRP, czy też sformułować i napisać list, włożyć go
    w kopertę, znaleźć adres do właściwego oddziału IH, napisać go
    na kopercie, nakleić znaczki, wrzucić do skrzynki...

    Uważasz, że prościej jest napisać i wysłać list do IH niż zadzwonić
    na policję (znam numery do dyżurnych w poszczególnych komendach
    rejonowych, więc numeru alarmowego 112 nie będę do tego celu
    wykorzystywać)??? No nie wiem...

    Piotr

  • 53. Data: 2005-11-20 22:42:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:dlqr6d$kc8$1@inews.gazeta.pl...

    Nie ja kodeks wykroczeń pisałem. nie wykluczone, że jej przełożonym
    można przypisać podżeganie i też odpowiedzą.

  • 54. Data: 2005-11-20 22:43:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:dlqs70$pkg$1@inews.gazeta.pl...

    Na bieżąco, gdy Ci nie chcą sprzedać, to pewnie, ze prościej dzwonić.
    Ale specjalnie się pieniaczyć i denerwować?

  • 55. Data: 2005-11-20 22:54:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ale specjalnie się pieniaczyć i denerwować?

    Niektórzy tak lubią. Ja również czasami :)) Ostatnio w osiedlowym
    sklepie, gdzie za pewien produkt policzyli mi 3x tyle ile było na metce
    w miejscu, gdzie stał. Po pierwsze, już wiedzą, że jak nie ometkują
    wszystkich produktów papierkiem z ceną, to będa mieli problem, a po
    drugie oddali mi pieniądze :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 56. Data: 2005-11-20 23:12:53
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dlqr6d$kc8$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Nie ja kodeks wykroczeń pisałem. nie wykluczone, że jej przełożonym
    > można przypisać podżeganie i też odpowiedzą.

    Hmmm... Bo w sumie to bym nie chciał, żeby z powodu mojego
    zgłoszenia ta Bogu ducha winna kasjerka, która i tak zarabia
    grosze, ucierpiała z powodu widzimisię jej kierownictwa...
    Nie o to w tym przecież chodzi. No nic, pomyślę jeszcze :-)

    Piotr

  • 57. Data: 2005-11-21 00:06:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:dlqvtr$b8j$1@inews.gazeta.pl...

    Teoretycznie, jakbym ja miał rozstrzygać, to bym wezwał kierownika i
    zapytał, czy jej kazał. gdyby potwierdził (co nie jest pewne) ją
    pouczył, a na niego wniosek o ukaranie albo mandat. Co zrobi patrol na
    miejscu, to już ich suwerenna decyzja.

  • 58. Data: 2005-11-21 07:17:17
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>

    Wielce Szanowny(a) PiotRek raczył(a) napisać :
    > Hmmm... W takim razie jak będę mieć wenę i trochę czasu,
    > to udam się do Carrefourra i spróbuję kupić coś za 2 zł
    > płacąc kartą. A jak kasjerka odmówi, to zadzwonię po Policję.
    > Może być ciekawie... :)

    i kupisz:)

    nie raz kupowałem bułki i płaciłem kartą.

  • 59. Data: 2005-11-21 10:26:10
    Od: "R.Przybylski" <r...@o...pl>

    Dnia 20-11-2005 o 16:43:18 scream <n...@p...pl> napisał:

> [...]

    Bzdura. Jeśli widnieją logo VISA czy Master np. na drzwiach wejściowych do
    sklepu, to znaczy, że akceptuje płatności kartami, wówczas ma obowiązek
    przyjmowania kart.

  • 60. Data: 2005-11-21 12:56:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    scream <n...@p...pl> napisali:

    > Odmawia sprzedaży bo chcesz zapłacić środkiem płatniczym, o którym
    > wcześniej poinformował, że go zaakceptuje = nieuzasadniona przyczyna i
    > wg mnie Art. 135 ma jak najbardziej zastosowanie w tym wypadku.

    Niebardzo. Sprzedawca ma wydac towar, a klient za niego zaplacic.
    Plastik nie jest prawnym srodkiem platniczym :)

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .