  • 1. Data: 2005-11-19 22:43:47
    Temat: Materiały o prawie
    Od: "spryciula" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś z czytelników niusów posiada może materiały lub wie gdzie można
    znaleźć coś na temat prawa, a dokładnie: zasady stosowania prawa, kogo
    obejmuje prawo, system prawa w Polsce oraz przedmiot i źródla prawa cywilnego.
    Szukałam w internecie jednak nie udało mi się znaleźć wyczerpujących
    informacji na ten temat :(

    Pzdr

  • 2. Data: 2005-11-19 23:55:41
    Temat: Re: Materiały o prawie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "spryciula" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:43d5.00000570.437faaa2@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > cywilnego. Szukałam w internecie jednak nie udało mi się znaleźć
    > wyczerpujących informacji na ten temat :(

    Nie masz szansy nic znaleźć, bo Ty jeszcze nie wiesz czego szukasz.
    Znajdź jakąś książkę z podstaw prawa na przykładowo dla ekonomistów
    albo lekarzy. Wydaje mi się, że to będzie to, czego szukasz.