  • 1. Data: 2005-06-29 18:44:03
    Temat: Pisemko ze spoldzielni :)
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Otrzymalem Ci ja dzisiaj pismo, od swojej Spoldzielni, wzywajace mnie
    do wpuszczenia ekipy mierzacej emisje energii Cieplnej (mierniki itd).

    W pismie tym na samym koncu znajduje sie takie zdanie:

    "Nie udostępnienie lokalu w w/w terminie spowoduje, ze rozliczenie
    ciepla za okres 2004/2005 odbedzie sie wg sredniego
    zuzycia powiekszonego o 20%"

    No i zagwostka dnia, czy misio ze spoldzielni (a watpie by jej
    status czy regulamin dopuszczal) ma prawo naliczyc mi jakies
    dodatkowe 20% za moja nieobecnosc?

    Az mnie korci aby do niego przedzwonic i zapytac o podstawe,
    wizytacja ma byc w nastepny wtorek wiec na pisma mam
    chyba za malo czasu.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2005-06-29 19:05:55
    Temat: Re: Pisemko ze spoldzielni :)
    Od: "Zbyszek" <p...@U...onet.pl>

    > No i zagwostka dnia, czy misio ze spoldzielni (a watpie by jej
    > status czy regulamin dopuszczal) ma prawo naliczyc mi jakies
    > dodatkowe 20% za moja nieobecnosc?

    zależy jaką umowe podpisałeś
    czy ma prawo czy nie musi być zawarte w umowie

  • 3. Data: 2005-06-29 19:22:23
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zależy jaką umowe podpisałeś
    > czy ma prawo czy nie musi być zawarte w umowie

    nie ma w umowie takiego zapisu, przewertowalem :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-06-30 08:03:17
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Zbyszek wrote:
    > zależy jaką umowe podpisałeś
    > czy ma prawo czy nie musi być zawarte w umowie
    o jakiej umowie myślisz?
    Piotr

  • 5. Data: 2005-06-30 08:06:24
    Od: MK <v...@w...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > nie ma w umowie takiego zapisu, przewertowalem :>

    sprawdz jakie regulaminy sa uchwalone prze rade nadzorcza
    prawdopodobnie jest np. 'regulamin rozliczania kosztow c.o.', na
    podstawie ktorego taka operacja jest mozliwa

    pzdr

    mk

  • 6. Data: 2005-06-30 12:42:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MK wrote:

    > sprawdz jakie regulaminy sa uchwalone prze rade nadzorcza
    > prawdopodobnie jest np. 'regulamin rozliczania kosztow c.o.', na
    > podstawie ktorego taka operacja jest mozliwa

    Jak liczniki elektroniczne, to przecież wystarczy podanie odczytów - u
    mnie np. jeden to stary wynik, drugi to wynik nowy, a trzeci - to chyba
    jakiś kod kontrolny.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 7. Data: 2005-07-01 06:45:26
    Od: MK <v...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Jak liczniki elektroniczne, to przecież wystarczy podanie odczytów - u
    > mnie np. jeden to stary wynik, drugi to wynik nowy, a trzeci - to chyba
    > jakiś kod kontrolny.

    no coz wiem z doswiadczenia konstruowanie systemow rozliczen kosztow co
    jest bardziej skomplikowane
    np. trzeba miec metode jak rozliczac tych, ktorzy nie godza sie na
    instalacje licznikow badz ich odczyty - oczywiscie tak nalezy ich
    rozliczac aby w krotkim czasie zgodzili sie na instalacje/odczyty :)

    mk

  • 8. Data: 2005-07-01 09:34:58
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    a oni to sobie wyliczaja na oko bo nie ma jak zmierzyc, jesli masz
    jakies watpliwosci to wpusc i wtedy pomierza i bedzie spokuj, albo
    inaczej udowodnij ze tyle nie zuzywasz