  • 1. Data: 2004-02-05 20:55:08
    Temat: Pisemka
    Od: "Leszek M." <s...@p...pl>

    Pracowałem kiedyś w pewnej firmie. Pół roku temu zarzuciłem to zajęcie w
    niezbyt miłej atmosferze, przy czym z mojej strony wszystko było fair.
    Teraz (po pół roku) dostaję pisemka z groźbami podania sprawy do
    prokuratora, jeśli nie wyjaśnię dlaczego zablokowałem jakieś pliki firmy
    (nie mam pojęcia o co chodzi), zamieniłem (chyba tak to było napisane)
    system NT na win 98 (no comments) na kompie, na którym pracowałem. Przy
    okazji firma zmieniała siedzibę po moim odejściu. Zarzuty są żenujące.
    Pytanko: co mogę zrobić, aby ta firma się ode mnie skutecznie odczepiła? Z
    tego co wiem szykują mi kolejne pisemko (dostałem cynk, ale nie wiem o co
    chodzi-być może stwierdzili brak samochodu firmowego na parkingu w dniu
    12.01.2001 i żądają wyjaśnień ode mnie gdzie ten samochód teraz jest).
    Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc.

  • 2. Data: 2004-02-05 22:55:38
    Temat: Re: Pisemka
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Niech piszą.
    Może znasz kogoś, kto ma w domu piec,
    to te liściki przydadzą mu się.

  • 3. Data: 2004-02-05 22:58:29
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Leszek M. wrote:
> [...]
    > chodzi-być może stwierdzili brak samochodu firmowego na parkingu w dniu
    > 12.01.2001 i żądają wyjaśnień ode mnie gdzie ten samochód teraz jest).

    Ja bym napisał tak:
    "W odpowiedzi na pismo z dnia ..., uprzejmie informuję, że prokuratora
    rejonowa właściwa ze względu na siedzibę firmy w dniu ... mieści się pod
    następującym adresem [adres prokuratury].
    Sądem powszechnym w postępowaniu cywilnym właściwym dla mojego miejsca
    zamieszkania jest [adres sądu].
    Podpis"

    Naturalnie zakładam, że jesteś 100% (albo chociaż w 99%) czysty i te
    pisemka są zupełnie absurdalne.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    There is nobody so irritating as somebody with less intelligence and