  • 1. Data: 2004-02-05 19:54:26
    Temat: Urlop dziekański - uprawnienia studenta
    Od: "misio" <m...@...pl>

    Czy podczas odbywanego przez nie urlopu dziekanskiego - przysluguja mi prawa do
    ulgowych przejazdow studenckich /czyli prawa ulgi studenckiej/ oraz
    ubezpieczenie - jelsi mozeciez pomozcie - mile widziany konkretny akt prawny z
    gory dzieki

  • 2. Data: 2004-02-05 20:07:33
    Temat: Re: Urlop dziekański - uprawnienia studenta
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

> [...]
    > ulgowych przejazdow studenckich /czyli prawa ulgi studenckiej/ oraz
    > ubezpieczenie - jelsi mozeciez pomozcie - mile widziany konkretny akt

    Zalezy co napisano w regulamini studiow. Powinny przyslugiwac.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-02-05 20:32:05
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "misio" <m...@...pl> wrote in message
> [...]
    > ulgowych przejazdow studenckich /czyli prawa ulgi studenckiej/ oraz
    > ubezpieczenie - jelsi mozeciez pomozcie - mile widziany konkretny akt

    Kiedyś to przerabiałem, ale naprawdę już nie pamiętam czym to się skończyło.
    Zasada jest prosta. Ulga należy się studentowi, z ważną/ podbitą legitymacją
    studencką.
    Teraz pozostaje ci sprawdzić, czy w czasie urlopu jesteś studentem (wg mnie
    tak, bo gdyby nie, to nie możesz być na urlopie, bo nie studentowi urlop
    dziekański nie może być udzielony). Z tego tytułu np masz prawo do
    ubezpieczenia.
    A czy powinieneś mieć podbitą legitymacje w czasie urlopu, to nie mam
    pojęcia.