  • Date: Thu, 05 Feb 2004 23:58:29 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pisemka

    Leszek M. wrote:
    > Pracowałem kiedyś w pewnej firmie. Pół roku temu zarzuciłem to zajęcie w
    > niezbyt miłej atmosferze, przy czym z mojej strony wszystko było fair.
    > Teraz (po pół roku) dostaję pisemka z groźbami podania sprawy do
    > prokuratora, jeśli nie wyjaśnię dlaczego zablokowałem jakieś pliki firmy
    > (nie mam pojęcia o co chodzi), zamieniłem (chyba tak to było napisane)
    > system NT na win 98 (no comments) na kompie, na którym pracowałem. Przy
    > okazji firma zmieniała siedzibę po moim odejściu. Zarzuty są żenujące.
    > Pytanko: co mogę zrobić, aby ta firma się ode mnie skutecznie odczepiła? Z
> [...]

    Ja bym napisał tak:
    "W odpowiedzi na pismo z dnia ..., uprzejmie informuję, że prokuratora
    rejonowa właściwa ze względu na siedzibę firmy w dniu ... mieści się pod
    następującym adresem [adres prokuratury].
    Sądem powszechnym w postępowaniu cywilnym właściwym dla mojego miejsca
    zamieszkania jest [adres sądu].
    Podpis"

    Naturalnie zakładam, że jesteś 100% (albo chociaż w 99%) czysty i te
    pisemka są zupełnie absurdalne.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    There is nobody so irritating as somebody with less intelligence and