  • 1. Data: 2004-05-04 11:28:08
    Temat: Pilne
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Dosyć nietypowa sprawa.
    Jestem w trakcie rozwodu. Moja żona ma koleżankę, która - posiadając
    informacje tylko jednej strony - podpowiada żonie, co ta ma robić.
    Robi to źle i efekt jest taki, że żona nosząca moje nazwisko, przy każdej
    okazji wychodzi na durnia. Nie przejmuję się tym, co ludzie pomyślą o niej,
    ale wolałbym, żeby nie szargano mojego nazwiska.
    Już napisałem pozew z art. 212KK przeciw żonie, ale czy jest jakiś przepis
    umożliwiający wystąpienie przeciwko tej koleżance? Nie wiem - podżeganie,
    namawianie - coś w tym stylu ... ???

  • 2. Data: 2004-05-04 15:41:06
    Temat: Re: Pilne
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Robi to źle i efekt jest taki, że żona nosząca moje nazwisko, przy każdej
    > okazji wychodzi na durnia.

    To jej problem, nie twój.

    > Nie przejmuję się tym, co ludzie pomyślą o niej,
    > ale wolałbym, żeby nie szargano mojego nazwiska.

    To nie trzeba bylo jej go dawac.

    > Już napisałem pozew z art. 212KK przeciw żonie

    § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub
    jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie
    lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na
    utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju
    działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności
    do roku.

    Facet ty sie dobrze czujesz? Jak ty to chcesz udowodnic?

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-05-04 15:49:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]

    To jescze przy okazji sobie przeczytaj artykul 213 KK

    § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto
    publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut służący obronie społecznie
    uzasadnionego interesu; jeżeli zarzut dotyczy życia prywatnego lub
    rodzinnego,

    Innymi słowy wysoki sąd oddali pozew i posmieje sie z pieniactwa w bufecie
    sadowym.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 4. Data: 2004-05-04 16:37:07
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > Innymi słowy wysoki sąd oddali pozew

    to z pewnością

    KG

  • 5. Data: 2004-05-04 17:35:15
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Chyba nie do końca. Podałem za mało informacji, ale rację macie tylko
    częściowo. Poza tym, chodziło mi raczej o tę koleżankę.

  • 6. Data: 2004-05-04 17:35:44
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Udowodnię, na pewno.
    Śmiechu nie będzie.

  • 7. Data: 2004-05-05 20:55:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Udowodnię, na pewno.
    > Śmiechu nie będzie.

    To zyczymy powodzenia. A skoro wiesz lepiej - nie zawracaj glowy innym.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H