  • 1. Data: 2004-05-04 11:26:45
    Temat: Kredyt Studencki - PILNE.
    Od: "Kamil D." <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Sytuacja jest taka: oblałem egzamin warunkowy wiec nie mogłem dostarczyć
    zaświadczenia do banku. Oczywiście zgłosiłem przed terminem że nie dostarczę
    tego dokumentu.
    Oficjalnie będę powtarzał rok lub przedmiot.
    Nieoficjalnie załatwiliśmy z egzaminatorem i dziekanem możliwość dalszego
    zdawania tego przedmiotu mimo iż upłynął termin wpisu warunkowego. Mogę też
    normalnie chodzić na zajęcia w tym semestrze.
    W najlepszym wypadku zdam ten egzamin, przystąpię do sesji letniej i
    rozpoczne naukę na 3cim roku, w najgorszym będę musiał powtórzyć 2gi rok.

    Niezależnie od tego co będzie NIE zostanę skreślony z listy studentów!

    Wszystko sprowadza się do pytania: Czy bank może zarządać spłaty? Nie
    dostaną w tej chwili zaświadczenia że jestem studentem, mogę złożyć jedynie
    np. potwierdzenie złożenia podania o powtarzanie przedmiotu.
    Co zrobić jeśli bank wyśle harmonogram spłat?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-05-04 15:51:51
    Temat: Re: Kredyt Studencki - PILNE.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil D." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zaświadczenie, że jesteś studentem uczelnia musi Ci wydać, dokąd nie
    skreśli Cię z listy studentów. więc albo skreśli i na zajęcia chodzić nie
    możesz, albo nie skreśli i ma Ci dać zaświadczenie.

  • 3. Data: 2005-02-12 21:01:48
    Od: "andre" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > sprawa jest prosta---do banku dostarczyć trzeba zaświadczenie z uczelni że
    jesteś nadal studentem i po kłopocie