  • 1. Data: 2003-02-12 08:30:25
    Temat: Pomocy - Odzyskanie kaucji za mieszkanie
    Od: "Grzechotnik" <g...@w...pl>

    Witam

    Mam kłopot, ponoc temat był opisany w jednym z numerów Gazety Prawnej tak
    około 2 tygodnie temu, ale do rzeczy.

    W 1979 roku, Żołnierz zawodowy dostając przydział na nowe służbowe
    mieszkanie wojskowe, zarządzane przez Garnizonowa Administrację Mieszkań,
    zapłacił kaucję w wysokości 14.630 zł. czyli jak na tamte czasy sume całkiem
    niezłą, prawie równowartość kawalerki na wolnym rynku.
    Żołnierz w roku 1989 zakończył służbę wojskowa przechodząc na emeryture, ze
    stażem prawie 40 lat. W roku 2000, wykupił od Garnizonowej Administracji
    Mieszkaniowej mieszkanie za jakąś tam kwote, w której napewno nie ujęto sumy
    kaucji, kaucję chciano zwrócić w sumie 2 zł, Żołnierz tego nie przyjął, i
    ponoć mądrze, bo okazuje się teraz, że są jakies przepisy na podstawie
    których można dochodzić zwrotu sumy kaucji w jakiejś sensownej wysokości.
    Jesli ktoś coś wie na powyższy temat, albo mógłby poszukać w numerach Gazety
    Prawnej artykułu o tym byłbym wdzięczny.

    Z poważaniem
    Grzechotnik

  • 2. Data: 2003-02-12 13:05:31
    Temat: Re: Pomocy - Odzyskanie kaucji za mieszkanie
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Gazeta Wyborcza z 06.02,2003 tam napsiano co i jak