  • 21. Data: 2002-10-31 18:28:51
    Temat: Re: Pies bez kaganca i smyczy,
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu> napisał
    > Poziom odpowiedzi ponizej normy miejskiej...

    Zapomnialem dodac, ze odpowiedzi jak zwykle u stoliczkow nie na temat...
    wciaz bez pzdr.
    B.

    Dyplomata (def.):
    Ktoś, kto potrafi powiedzieć "spierdalaj" w taki sposób,
    że poczujesz podniecenie w związku ze zbliżającą się wyprawą..
    ****************************

  • 22. Data: 2002-10-31 18:35:39
    Temat: Odp: Pies bez kaganca i smyczy,
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik przemek <p...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:apqutd$c6p$...@n...tpi.pl...
    > PS. czy i Ty jesteś wsiokiem co nie lubi psów, kotów czyli zwierząt od

    Ale walisz teksciory :-) żeby Cie szczyściło ja nigdy nie byłam na wsi ale
    takiego tekstu dawno od miastowego hmm niedokończe ale chyba wiesz co mam na
    mysli ;-)))

    Sandra

  • 23. Data: 2002-10-31 18:58:56
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu> napisał
    > Ale to oczywiste, bo oba te kolki z naszej smiesznej, wiejskiej
    stoliczki...

    Chociaz w sumie to przepraszam wszystkich tych Warszawiakow, ktorzy potrafia
    sie zachowac na poziomie w kazdej sytuacji - nie mialem zamiaru ich
    obrazac...

  • 24. Data: 2002-10-31 21:54:15
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Pietras" <p...@b...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > skoro

    > karania

    opcji

    > Jeszcze jeden wiejski cham co nie potrafi funkcjonować w mieście i
    > przeszkadza mu to, że matrzy się na niego pies

    Może otworzymy wątek o karalności o rzucaniu bezpodstawnych wyzwisk
    idi#$%^&*( ... )

    I właśnie do tego funkjconowania społecznosci zostało stworzone prawo chyba

  • 25. Data: 2002-10-31 21:58:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Oct 2002, Darek wrote:
    [...]
    >+ Ale ja bym chciał wiedzieć na pewno czy, może nie kara jaka jest, ale czy
    >+ wolno i to niezal od lokalnych uchwał rady miasta ?

    Przecież ktoś (i to chyba z prawników) podsumował[1] krótko
    i zwięźle: nie jest znana podstawa prawna która nakazuje
    łazić *wszędzie* z psem na smyczy czy w kagańcu.
    Niezależnie od tego czy ci się podoba czy nie - to obowiązek
    ew. "smyczenia i zapyszczenia" ZALEŻY od lokalnych uchwał.
    Podobnie jak np. wysokość podatku gruntowego - wcale nie jest
    w całym kraju taka sama (a wygląda że chciałbyś :)).

    >+ A na razie to same sprzeczne posty. To co z tego ma wiedzieć nie-prawnik ?

    A, szkolić się z prawa :] bo ono właśnie tak wygląda że
    często nikt nic nie wie i jakiś doinformowany wyciąga
    rozporządzenie z czasów pewnego marszałka zaskakując
    Polskę i okolice...
    (dlatego "nie jest znana" w tekście wyżej - !)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] nie pamiętam czy teraz czy pół roku temu ;)

  • 26. Data: 2002-10-31 22:02:03
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jeszcze jeden wiejski cham co nie potrafi funkcjonować w mieście i
    > przeszkadza mu to, że matrzy się na niego pies

    Już dawno nie widziałem na newsach takiej zgraji ( ... )

    I życzę wielokrotnego pogryzienia i zniszczenia ubrania przez pupilki
    sąsiadów tak żebyś sie bał wyjść z domu.
    Idź sobie do sukcesu z tym twoim (..) www.komrel-em. Jak ci sie uda przejść
    przez podwórko.

  • 27. Data: 2002-10-31 23:06:01
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik przemek <p...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:apqv5b$l4h$...@n...tpi.pl...
    > tak, UBEZPIECZONY od głupoty newsowych klikaczy chyba.

    oj widze,że niewiedza sie szerzy:-) można ubezpieczyc sie od psa,który może
    narobić mi szkód ...prosze zadzwonić do pierwszej lepszej agencji ubezp.
    ostatnio ubezpieczałam własnie sie od pieska,który np. narobiłby komuś
    szkody i spie spokojnie:-)
    a całość podlega wydziałowi karnemu...dopiero nie tak dawno zakonczyła sie
    sprawa sasiadów,jeden sąsiad ma Rottweilera a drugi sie go panicznie boi,
    sprawa toczyła sie przez kilka miesiecy ,podano ,ze pies byl na podwórku i
    na klatce bez kagańca ponadto rzucił sie ale został zatrzymany przez
    własciela ...zapadło orzeczenie winny czyli własciciel psa został ukarany
    grzywną w wysokosci ponizej 100 zł.
    Pan Gotfryd ma tu racje,ze w kazdej gminie inaczej troszeczke to wyglada
    lecz nie zmienia faktu ,ze nalezy swojego czworonoga pilnować a zwłaszcza
    gdy nalezy do psów rasy niebezpiecznej.
    I nie ma tu zmiłuj sie kochajmy zwięrzęta ale i szanujmy innych.
    Sandra

  • 28. Data: 2002-10-31 23:40:23
    Temat: OT: Pies bez kaganca i smyczy,
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2002, Sandra wrote:
    [...]
    >+ Pan Gotfryd

    Ekhm... z grupy mnie wyeksmitowali ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 29. Data: 2002-10-31 23:50:44
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomooci do grup >

    Ekhm... z grupy mnie wyeksmitowali ;)

    kto sie osmielil ? :-) hmm zlosliwosc ludzka nie ma granic :-)

    pozdrawiam :-)

  • 30. Data: 2002-11-01 21:42:40
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    napisał w wiadomości > Przecież ktoś (i to chyba z prawników) podsumował[1]
    krótko
    > i zwięźle: nie jest znana podstawa prawna która nakazuje
    > łazić *wszędzie* z psem na smyczy czy w kagańcu.
    > Niezależnie od tego czy ci się podoba czy nie - to obowiązek

    Dzięki, ok, ale nie wiedziałem która odp jest prawidłowa ;)