  • 1. Data: 2007-01-03 23:09:52
    Temat: ipn-jaki wniosek
    Od: "MarekF" <n...@n...tpi.pl>

    Witam
    mam pewne podejrzenia, ze bylem tzw kontaktem operacyjnym SB. Nasluchalem
    sie w trakcie procesu Zyty G. ze, niektorzy tzw kontakty, nie byly
    rejestrowane, nie musialy nic podpisac, nawet "rozmowy" mogly byc
    przeprowadzane w spotkaniach towarzyskich. Taki agent mogl mnie
    zarejestrowac jako "kontakt".
    Jak mozna dojsc do tego, czy faktycznie ktos/agent/ wykorzystal rozmowy ze
    mna. Jezeli tak, to czy mam teczke? Czy wniosek o status pokrzywdzonego? Czy
    ew wniosek o teczke tego ktorego podejrzewam o inwigilacje?
    Pozdr
    MarekF