  • 1. Data: 2006-02-14 13:51:03
    Temat: Pelnomomocnictwo przed WSA
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Mam nastepujace pytanie. Pewna pani posiada pelnomocnictwo wlasciciela
    nieruchomosci, w ramach ktorego zarzadza ta nieruchomoscia itp.
    Czy osoba taka moze byc rowniez pelnomocnikiem tegoz wlasciciela w
    postepowaniu przed sadem administracyjnym? Czy tez musi to byc adwokat lub
    radca prawny?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 2. Data: 2006-02-14 15:08:09
    Temat: Re: Pelnomomocnictwo przed WSA
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

> [...]
    > Czy osoba taka moze byc rowniez pelnomocnikiem tegoz wlasciciela w
    > postepowaniu przed sadem administracyjnym? Czy tez musi to byc adwokat lub

    Nie musi to byc radca czy adwokat, pod warunkiem, ze pelnomocnik jest
    malzonkiem, rodzicem, zstepnym, rodzenstwem, przysposobionym strony, innym
    skarzacym. Jesli strona jest osoba prawna, to takze jej pracownik

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2006-02-14 16:36:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie musi to byc radca czy adwokat, pod warunkiem, ze pelnomocnik jest
    > malzonkiem, rodzicem, zstepnym, rodzenstwem, przysposobionym strony, innym
    > skarzacym. Jesli strona jest osoba prawna, to takze jej pracownik

    No ok, ale jesli ow pelnomocnik nie jest wymienionym przez Ciebie czlonkiem
    rodziny - a strona postepowania nie jest osoba prawna, to czy ow pelnomocnik
    moze ustanowic pelnomocnika w osobie radcy lub adwokata, czy tez takie
    pelnomocnictwo (dla radcy, adwokata) moze dac jedynie bezposrednio strona?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)