  • Data: 2005-10-23 12:45:08
    Temat: Pełnomocnictwo
    Od: "Daniel" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!

    Czy ktoś może wie jak powinno wyglądać pełnomocnictwo w takiej sprawie:

    Chciałbym zakupić komputer na raty, ale jeste studentem i nie pracuje. Komputer
    kupiłby mój tata na raty z tymże rodzice mieszkają 300k od miasta w który się
    uczę i w którym chce kupić komputer. Wpadłem na pomysł że tata "dałby mi"
    pełnomocnictwo na zakup tego komputera w jego imieniu, żeby nie musiał
    przyjeżdżać (zbędne koszty).
    Czy ktoś wie czy można w ten sposób kupić sprzęt komputerowy, i jak powinno
    wyglądać pełnomocnictwo - potrzebny jest notariusz czy może inna instytucja??

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam Daniel