  • 11. Data: 2006-12-30 19:45:03
    Temat: Re: Pedofil
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Jako uczyciel licealny zapewniam cię, że taka 15tka jest dzieckiem. A 14 to
    > już całkiem. Może i są wybitne jednostki, które w wieku 14-15 lat dzieckiem
    > nazwać nie można, ale jeśli ktoś w wieku niezbliżonym do 15lat uznaje 15tkę
    > za kobietę to zakrawa to jednak na pedofilię.

    Twoja wypowiedź zakrawa na objawy raka mózgu ;->

  • 12. Data: 2007-01-01 00:39:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 30 grudnia 2006 02:47
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <en4ge7$q7u$1@news.interia.pl>):

    > Bardzo prosto. Na podstawie badania USG można ustalić wiek płodu.
    > Znając czas miesiączki można się góra pomylić o kilka dni.

    No więc dość debilny pomysł ustalać wot tak na oko.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 13. Data: 2007-01-01 00:43:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 30 grudnia 2006 02:09
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <10cgshpp5g8p9.24m7z49b20hx$.dlg@40tude.net>):

    > Mentalnie owszem, fizycznie w całkiem sporej ilości przypadków nie.

    Pedofil to jednak stan mentalny. Nikomu nie przeszkadza to, że kogoś pociąga
    kobieta z małymi piersiami. Wg mnie to nie jest tak, że jak kogoś pociąga
    piersiasta 14tka to jest zdrowy, a jak kogoś małocycna 30 to pedofil.

    Właśnie o to chodzi, że niezbyt zdrowy jest pociąg do osoby mentalnie
    niewykształconej i niezbyt świadomej do końca swoich czynów. Tłumaczenie,
    że miała duże cyce jest dla mnie żadnym tłumaczeniem. To właśnie
    udowadnianie, że dana laska jest nad wiek rozwinięta intelektualnie
    uznałbym za sensowną obronę przed oskarżeniem o pedofilię

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 14. Data: 2007-01-01 01:12:06
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <en4ge7$q7u$1@news.interia.pl>):

    > No więc dość debilny pomysł ustalać wot tak na oko.

    Zwykle problem nie rozchodzi się o dni, a o miesiące. Więc tutaj skuteczność
    jest akurat 100%.
    Te parę przypadków, że ktoś sie mógł puścić we własne urodziny lub tuz przed
    mozna akurat zinterpretować na korzyść "oskarżonego".