  • 101. Data: 2006-10-20 15:48:50
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przepis o dopuszczonej predkosci na danym odcinku drogi.
    > Wyprzedzenie innego pojazdu implikuje zlamanie tego przepisu

    nic nie implikuje.
    To ze prawo zabrania jechac szybciej niz limit - mówiłes jakies 50 razy.
    Ale prawa o zakazie wyprzedzania w takiej sytuacji nie ma.
    BTW podziwiam ludzi którzy po pierwsze sa w stanie jechac dokładnie 60
    (ciakawe skad pewnosc ze wskazówka nie jest akurat troche ponizej lub
    powyzej), a po drugie wierza ze wskazania ich predkosciomierza jest takie
    super dokładne.

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 102. Data: 2006-10-20 15:48:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Analizujemy kwestie nie z punktu widzenia naduzyc kierowcow, ale
    > patrzac na postawe policji,

    - wziałes pod uwage ze policja mogła nie miec fotoradaru?
    - twoim zdaniem mieli zablokowac cała droge zeby zatrzymc wszystkich
    kierowców wyprzedzajacych oraz lewo-pasowego zawalidroge?

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)

  • 103. Data: 2006-10-20 15:48:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > znacznie

    z czego wynika ze znacznie?

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare

  • 104. Data: 2006-10-20 15:50:08
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 20 Oct 2006 08:22:19 -0700, VoyteG napisał(a):

    > Tyle ze ta sytuacja ma zastosowanie gdy jest jeden pas ruchu - nie
    > dotyczy opisywanej w tym watku.
    > Ponadto zwiekszenie predkosci na czas manewru, zas w tym przypadku inne
    > pojazdy stale i znacznie przekraczaja dopuszczana predkosc

    Który to artykuł pozwala na wyprzedzanie z prędkością większą
    niż dopuszczalna? Bo albo mam stary kodeks albo nie mogę znaleźć...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 105. Data: 2006-10-20 15:51:53
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ehapdd$la2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie do konca, bo w momencie wyprzedzania dopuszcza sie predkosc wyzsza od
    > dopuszczalnej.

    W Hiszpanii chyba ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 106. Data: 2006-10-20 15:53:23
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > z czego wynika ze znacznie?

    Manewr wyprzedzenia trwa szybko, co uwzgledniajac relatywna predkosc
    pojazdow - pojazd wyprzedzany ma na liczniku masymalna dozwolona -
    prowadzi do takiego wniosku. Zreszta slowo znacznie mozna zastapic
    slowem kazde, bowiem kazde stale przekroczenie predkosci jest tu
    wykroczeniem.
    VoyteG

  • 107. Data: 2006-10-20 15:56:54
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Nie do konca, bo w momencie wyprzedzania dopuszcza sie predkosc wyzsza
    > od dopuszczalnej.

    Czyli jak grzeje gdzies 150, to mowie: Panie Wladzo, wlasnie
    wyprzedzalem jeza/muche/inne i dlatego przekroczylem :)

    A po co ? zeby jechac 50-55 PRZED NIM ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 108. Data: 2006-10-20 15:59:05
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > To ze prawo zabrania jechac szybciej niz limit - mówiłes jakies 50 razy.
    > Ale prawa o zakazie wyprzedzania w takiej sytuacji nie ma.

    To, ze zabijanie kogos nie jest wskazane tez jest oczywiste.
    Ale prawa o zakazie wbijania noza komus w brzuch nie ma.

    pozdrawiam
    pluton

  • 109. Data: 2006-10-20 16:05:59
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > nie chcesz jechac szybciej to nie jedz ale to czy ja jade szybciej czy nie
    > to moja sprawa i ja bede placil jak mnie zlapia a ty zgodnie z zasadami
    masz
    > jechac prawym pasem i jak najblizej prawej strony jezdni

    Ale jak rozpierdzielisz jakiegos pieszego, w przyszlosci,
    bo nie zdarzysz wyhamowac, albo w przyszlosci bede ja tam jechal,
    i Ty mnie rozwalisz, bo nie opanujesz pojazdu, w przyszlosci,
    to juz nie jest to twoja sprawa.

    Krotko mowiac jak sobie zrobisz prywatny tor jazdy
    to mozesz tam popylac nawet 90 na godzine, jezeli
    Twoja superbryka sie przy tym nie rozpadnie.

    Ale dopoki jezdzisz drogami publicznymi to twoje zachowanie jest jak
    najbardziej
    sprawa bardzo wielu innych loodkow.

    Poza tym powiedz no mi, dlaczego ja mam zgodnie z zasadami jechac prawym
    pasem,
    i jak najblizej prawej strony jezdni, a Ty mozesz sobie popylac lewym pasem
    ?
    Masz jakis lepszy samochod ? Albo oponki napakowales azotem i zalozyles
    magnetyzer na akumulator ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 110. Data: 2006-10-20 16:07:46
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Od karania przekraczających prędkość jest Policja a nie inni kierowcy.

    Jak to sie odbywa ? Inni kierowcy zatrzymuja takiego
    przedkoscioprzekraczacza,
    sciagaja mu gacie i wlepiaja 5 pasow na golizne ?

    pozdrawiam
    pluton