  • 1. Data: 2007-03-18 13:11:19
    Temat: Paszport dla dziecka
    Od: Palermo <a...@...sigu>

    Witam.
    Jaka jest procedura przy składaniu wniosku o paszport dla dziecka
    to wiem. Czy istnieje jakikolwiek przepis pozwalający mi
    zastrzec żeby również obydwoje rodzice byli obecni przy odbiorze paszportu ?
    W urzędzie jak to w urzędzie: "nie wiemy", "nie stosuje się" i takie tam.
    Ja nie przebywam w PL, musimy wyrobić dzieciom paszporty.
    Oczywiście bedę w paszportowym osobiście, ale chodzi mi o to żeby ONA
    potem nie mogła sama odebrać tychże. Po prostu nauczony doświadczeniem
    jakoś JEJ nie ufam :)

    pzdr.

    --
    _ _ ___ chmod 666 /dev/heaven