  • Data: 2005-03-06 22:28:13
    Temat: Paserstwo nieumyslne
    Od: "forkie" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ostatnio zostalem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej przez policje.
    Policjant poprosil o dokumenty i zapytal, czy posiadam telefon komorkowy.
    Telefon oddalem mu do kontroli, po czym okazalo sie ze telefon figuruje w
    rejestrze
    rzeczy poszukiwanych. Zostalem zatrzymany do wyjasnienia, spedzilem 12
    godzin
    w areszcie oczekujac na przesluchanie. Podczas przesluchania dowiedzialem
    sie
    ze jestem podejrzany o paserstwo nieumyslne.

    Telefon zakupilem pod koniec zeszlego roku na gieldzie w Krakowie.

    Teraz mam pytanie: jak wyglada dalej postepowanie w takiej sprawie, jak taka
    sprawa moze sie skonczyc oraz jak ZAZWYCZAJ koncza sie tego typu sprawy?
    Jestem studentem 1 roku, nie bylem wczesniej karany, nie mialem konfliktow z
    prawem.

    Pozdrawiam
    forkie