  • 1. Data: 2006-01-12 22:01:28
    Temat: Parodia dokumentu państwowego
    Od: Coach <"coach_r[at"@]poczta.onet.pl>

    Planuję zrobić parodię dokumentów państwowych (klasy dowód osobisty),
    ale nie chcę, by w pewnym momencie okazało się, że mnie ktoś pociągnie do
    odpowiedzialności za fałszerstwo dokumentów czy bezczeszczenie symboli
    narodowych?

    Z założenia tło, kolorystyka i motywy mają być podobne, ale przedstawiające
    co innego (inne napisy w tle) itp.
    Umieszczenie nadruku (dane itp) tak jak w oryginale.
    Rozmiar - jak w oryginale +-1mm

    Swego czasu funkcjonowało coś takiego jak Partia ludzi Lekko głupawych,
    i na szeroką skalę wydawała takie dokumenty w Polsce, ale pamiętam też jak
    swego czasu się burzono o orła z z głową Kaczora Donalda.

    Czy są jakieś obostrzenia dotyczące takiej działalności?

    c.