  • 11. Data: 2010-11-05 07:56:18
    Temat: Re: Parkowanie obcego auta pod moim domem.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 01:15:23 +0100, witek napisał(a):

    > teraz musisz postawic płot.

    No nie, jeśli jest to prywatny chodnik, to wystarczy postawić tabliczkę.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 12. Data: 2010-11-05 08:21:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > twoja posesja się kończy tam gdzie się kończy i centymetr dalej
    > możesz sobie co najwyzej poskakać na jednej nodze.
    >
    > zglosić sobie możesz. o ile tylko nie zastawił ci wjazdu to pies z
    > kulawą nogą się nie ruszy. A jak ci zastawił to za kilka godzin może
    > ktoś przyjedzie cie odblokowac.

    Tia, już widzę jak przyjedzie go "odblokować".
    Że niby policja?
    Policja przyjedzie na drugi dzień o ile ją ładnie poprosi, zrobi
    notatkę, a jemu powie "teraz może pan wziać taksówkę, nasza notatka
    będzie w razie czego dowodem w sprawie cywilnej którą pan założy temu
    kto pana przyblokował".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-11-05 08:38:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.11.2010 08:56, Olgierd pisze:
    > No nie, jeśli jest to prywatny chodnik, to wystarczy postawić tabliczkę.

    Mam nieodparte wrażenie, że ,,jego'' chodnik to po prostu chodnik
    publiczny, przyległy do jego działki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-11-05 08:42:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 09:38:34 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Mam nieodparte wrażenie, że ,,jego'' chodnik to po prostu chodnik
    > publiczny, przyległy do jego działki.

    Mam też, ale jak na razie trzeba wierzyć na słowo.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 15. Data: 2010-11-05 08:44:01
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Mam takie pytanie do grupowiczów.
    > Czy mogę jakoś przepędzić sąsiada, który parkuje pod moim prywatnym domem
    > [...]

    możesz go przepędzić, ale może to mieć dla Ciebie skutki prawne :]

  • 16. Data: 2010-11-05 11:48:26
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-04 23:26, Olo pisze:
> [...]
    > wjechania na podjazd, co nie bardzo mi odpowiada i denerwuje mnie, że
    > sytuacja powtarza się coraz częściej. Czy mogę to zgłosić na policję?

    Jak rozumiem próbowałeś rozmawiać z sąsiadem i:
    a) olał Cię
    b) zachował się jak burak

  • 17. Data: 2010-11-05 15:21:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    Masz prywatny chodnik przy publicznej jezdni? Jesteś absolutnie pewien?
    Sprawdzałeś na mapie geodezyjnej?

    Zimą musi go odśnieżać.

  • 18. Data: 2010-11-05 20:27:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.11.2010 16:21, qwerty pisze:
    > Zimą musi go odśnieżać.

    To nie czyni chodnika prywatnym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-11-06 10:47:57
    Temat: Re: Parkowanie obcego auta pod moim domem. OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:

    > Mam też, ale jak na razie trzeba wierzyć na słowo.

    prawo powinno być konsekwentne skoro ma go sprzątać w ziemie to jest jego i
    powinien mieć prawo pobierać myto za chodzenie i parkowanie :)

  • 20. Data: 2010-11-06 13:35:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Masz prywatny chodnik przy publicznej jezdni? Jesteś absolutnie pewien?

    No i?

    Jaki to ma związek?