  • 41. Data: 2004-03-17 21:37:27
    Temat: Re: Parkowanie na trawie i psy
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Uzytkownik "kam" napisal w wiadomosci news:c3a9fh$5vt$1@inews.gazeta.pl...
    :

    > Jest?

    A nie ma? :)

  • 42. Data: 2004-03-18 01:04:03
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > Acha.. i jeszcze jedno. Jest przepis, ktory mowi, ze jak ktos wychodzi z
    > psem, powinien po nim posprztac. Obok mnie jest duzy skwer. Codziennie
    > chodzi po nim kilkadziesiat osob z psami. Za przeproszeniem caly skwer
    > zafajdany jak kibel. Dookola chodzi straz miejska i nawet uwagi nie zwraca.
    > Ale nie daj Boze zeby ktos kolem najechal Od razu sa i wypisuja mandat. Nie
    > jest to idiotyczne?

    Z tym się zgadzam. Aczkolwiek zamiast nawoływania do niekarania
    rozjeżdżających trawniki wolałbym rozwiązanie polegające na karaniu
    (skutecznym) i rozjeżdżających trawniki, i odpowiedzialnych za ich
    obsrywanie.

  • 43. Data: 2004-03-18 14:34:26
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki" napisał w wiadomości

    > Jest, m.in. cytowany już w tym wątku art. 144. § 1. kw
    > Kto na terenach przeznaczonych do użytku publicznego
    > niszczy lub uszkadza roślinność albo depcze trawnik lub zieleniec lub
    > też dopuszcza do niszczenia ich przez zwierzęta znajdujące się pod
    > jego nadzorem,
    > - podlega karze grzywny do 1.000 złotych albo karze nagany.

    Sorry, ze sie czepiam, ale... Przyszlo mi do glowy cos zabawnego :)
    Jak bym zostal zlapany na tym, ze moj pies (nie mam psa, ale jak bym
    mial..) zalatwia sie na trawnik... Odmowil bym zaplacenia mandatu, a pozniej
    w sadzie... Kazdy ogrodnik by potwierdzil, ze nie tylko moj pies go nie
    niszczy, ale wrecz go nawozi, co wplynie na lepsza trawe :) Czy tez zostal
    bym ukarany?
    Z powyzszeo cytatu nie wynika, ze kara nie jest za "obsrywanie", tylko za
    niszczenie :))

  • 44. Data: 2004-03-18 19:59:43
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:
    > Jest, m.in. cytowany już w tym wątku art. 144. § 1. kw

    niepsrzątanie po psie ma byc niszczeniem trawnika?

    KG

  • 45. Data: 2004-03-21 11:23:53
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <N...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    [...]
    > Ja mam Audi tzw. przejsciowke zwana popularnie "cygaro". Jesli nie wiesz,
    > jest to jeden z dluzszych samochodow na naszych drogach. Jak parkuje na
    > parkingach, to zawsze wystaje spoza innych samochodow. Bywa ze i pol
    metra.
    [...]
    Staraj się w miarę możliwości parkować tyłem - kufer wchodzi nad trawnik
    głębiej niż przód. Znam ten problem - mam 100 CC.
    WSm