  • 1. Data: 2004-03-14 21:42:27
    Temat: 50 %
    Od: "Walter" <w...@o...pl>

    Sprzedam wierzytelność za 50 %

  • 2. Data: 2004-03-14 22:10:54
    Temat: Re: 50 %
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Walter" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c32j9b$8pt$1@news.onet.pl...
    > Sprzedam wierzytelność za 50 %

    Pomijając fakt, że to spam, to kretyński. Było chociaż napisać choćby
    ogólnie co to za wierzytelność, jaka kwota i gdzie ma siedzibę dłużnik. No
    bo na tak rzucony post, to raczej trudno spodziewać się konstruktywnej
    odpowiedzi.

  • 3. Data: 2004-03-14 22:26:13
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Walter" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c32j9b$8pt$1@news.onet.pl

    > Sprzedam wierzytelność za 50 %

    To brykaj na odpowiednią grupę, np.:
    pl.ogloszenia.rozne
    alt.pl.ogloszenia.kupie-sprzedam
    pl.ogloszenia.sprzedam

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie."

  • 4. Data: 2004-03-15 04:20:04
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Walter" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sprzedam wierzytelność za 50 %

    a to teraz % zastąpiły złotówki?

  • 5. Data: 2004-03-16 00:33:51
    Od: "Jogin" <n...@s...com.pl>

    Smmiejemy sie w niebo glosy,haha hihihi.
    Jogin

  • 6. Data: 2005-07-17 20:33:42
    Od: vip<v...@g...pl>

    Dzień dobry,

    Zajmujemy się windykacją trudną(sprawy po komornicze),proszę o kontakt
    v...@g...pl lub tel.502731177

    Skuteczność naszych działań potwierdzona w działaniu!!!

    Pozdrawiam
    Artur Nawrocki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-07-18 08:04:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    vip napisał(a) :
    > Zajmujemy się windykacją trudną(sprawy po komornicze),proszę o kontakt
    > v...@g...pl lub tel.502731177
    >
    > Skuteczność naszych działań potwierdzona w działaniu!!!

    Mam kilka wyroków z Sądu Pracy. Najstarszy niecałe 5 lat. Na
    Łączną sumę ok. 5000 zł. Firmy istnieją tylko na papierze. Są to
    Sp. z o.o. Interesuje to Pana?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.