  • 1. Data: 2005-07-22 04:44:34
    Temat: Parkowanie na podwórku.
    Od: "RAM" <w...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów .
    Problem z którym sie zwracam dotyczy parkowania w miescie Szczecinie na
    podwórku samochodów mieszkańców budynku.Moze nie dla wszystkich pojęcie
    podwórka jest tak jasne , wyjaśniam jest to miejsce otoczone z każdej strony
    budynkami w starej zabudowie miasta z bramą wjazdową .Budynek jest jest
    własnością wspólnoty mieszkańców z przynależną każdemu współwłascicielowi
    powierzchnią terenu pod budynkiem i w jego otoczeniu. Jesteśmy nękani przeż
    przez Straz Miejską o zakazie postoju w miejscu niedozwolonym. straz Miejska
    powołuje się na art. 97 KW w którym jest mowa o zakazie parkowania w
    otoczeniu budynków mieszkalnych w miejscach do tego nie przeznaczonych , jak
    to sie ma do tego podwórko także jest własnościa wspólnoty za utrzymanie w
    czystości i naprawy płaci wspólnota. Proszę o radę jak postępować w tym
    przypadku czy ma tu zastosowanie art 97 KW.Na dobrą sprawę Straż Miejska
    mogłaby zabronic parkowania i postoju w otoczeniu ( ogrodu ,działki )
    własciciela domku jednorodzinnego.
    Pozdrawiam Bogdan.

  • 2. Data: 2005-07-22 08:21:30
    Temat: Re: Parkowanie na podwórku.
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dbptjb$6b9$1@nemesis.news.tpi.pl>, RAM wrote:

    > powołuje się na art. 97 KW w którym jest mowa o zakazie parkowania w
    > otoczeniu budynków mieszkalnych w miejscach do tego nie przeznaczonych ,

    Albo źle patrzę albo nie ma tam takiej mowy.

    Renata

  • 3. Data: 2005-07-22 09:05:51
    Od: "RAM" <w...@p...onet.pl>

    art 90 lub 97
    d) w strefie zamieszkania w miejscach innych niż wyznaczone w tym celu,
    Pozdrawiam Bogdan.

  • 4. Data: 2005-07-22 09:31:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dbqcta$o91$1@nemesis.news.tpi.pl>, RAM wrote:
    > art 90 lub 97
    > d) w strefie zamieszkania w miejscach innych niż wyznaczone w tym celu,

    90, ale strefa zamieszkania to nie to samo co "otoczeniu budynków
    mieszkalnych".

    Renata

  • 5. Data: 2005-07-22 09:44:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    RAM napisał(a):

    > Proszę o radę jak postępować w tym
    > przypadku czy ma tu zastosowanie art 97 KW.Na dobrą sprawę Straż Miejska
    > mogłaby zabronic parkowania i postoju w otoczeniu ( ogrodu ,działki )
    > własciciela domku jednorodzinnego.

    Pierwsze co mi sie nasowa, to wystawic w bramie znak "zakaz ruchu
    pieszych" i pod spodem tabliczke "dotyczy tylko funkcjonariuszy SM".

    A powaznie, to podorko droga publiczna nie jest. Zwlaszcza wasze
    prywatne podowrko, PoRD nie obowiazuje tam tak jak na drogach publicznych.

    Zreszta najprostrzy sposob, to zrobic sobie tablice 50x50cm, pomalowac
    na niebiesko, zrobic na niej biala litere P i macie problem z glowy.

  • 6. Data: 2005-07-22 15:57:13
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał:

    >PoRD nie obowiazuje tam tak jak na drogach publicznych.
    W pewnych przypadka jednak obowiązuje. (Tu, ws parkowania - nie nie ma
    zastosowania).

    Artur Golański

  • 7. Data: 2005-07-23 12:29:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Artur Golanski napisał(a):

    > W pewnych przypadka jednak obowiązuje. (Tu, ws parkowania - nie nie ma
    > zastosowania).

    No to wlasnie nie napisalem ze nie obowiazuje wogole, ale ze "nie
    obowiazuje tak jak na drogach publiczbych".

    Obowiazuje w przypadku zagrozenia bezpieczenstwa.