  • 21. Data: 2010-08-14 17:10:23
    Temat: Re: Parkowanie na chodniku - co wolno pieszemu?
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    pluton <z...@g...pl> wrote:

    > Kiedys dla jaj takie cos zrobilem (wezwalem policje), bo mnie
    > ktos zablokowal i nie moglem wyjechac .
    > Przyjechali za godzine, stwierdzili, ze nic nie moga zrobic i pojechali.

    Ja też tak kiedyś miałem. Wezwałem SM. Ci wezwali lawetę a debilowi
    dali mandat.

  • 22. Data: 2010-08-14 20:11:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Poczekaj aż ktoś Ci na czole wypisze twoje prawa tym pisakiem :-)

    > Aczkolwiek ostatnio ktoś podpowiedział update starego pomysłu - coś co się
    > zwie "naklejki kruszące" ;-)

    Nie zdziwiłbym się, gdyby podjął jeszcze bardziej drastyczne dla Ciebie
    kroki.

  • 23. Data: 2010-08-14 21:52:19
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ja też tak kiedyś miałem. Wezwałem SM. Ci wezwali lawetę a debilowi
    > dali mandat.

    To w krajach cywilizowanych tez jest SM ??
    Chyba ze masz na mysli SadoMaso.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 24. Data: 2010-08-15 18:07:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-13 14:13, gr pisze:

    > W Niemczech, była tu jakiś czas temu opisywana sytuacja, że kierowca
    > zaparkował na placu zabaw, dzieci mu samochód oklepały łopatakmi,
    > poszedł do sądu a sąd poradził aby na placu zabaw nie parkował.

    Poproszę o link do opisu sprawy.

    --
    spp

  • 25. Data: 2010-08-15 18:09:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-13 13:50, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Pieszy nie może się zachować inaczej, ale służby zachowałyby się inaczej...

    Ale autorowi wątku nawet do głowy nie przyszło wezwać służby więc ...
    nie wiemy jakby się zachowały.

    --
    spp