  • 1. Data: 2010-08-12 15:32:45
    Temat: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Kupilem klimatyzacje w Cast. i popsula sie, zle dmucha
    Poszedlem do Castoramy z gw. i FV zakupu, gwarancja jest fimry xxx , kotra
    dostarcza klime dla Castoramy i napisane jest w niej , ze usterke usuną w
    ciagu 14 dni od daty wplyniecia do nich reklamacji, nie wiem tylko ile dni
    ma castorama na to, ale sadze, ze tez 14 lub 30 , nie wiem gdzie to szukac..

    Olali mnie totalnie, dostalem tylko maila( po tym jak im zanioslem papiery)
    , ze reklamacje przyjęto. potem dzownil do mnie ktos z firmy serwisujacej
    te klimatyzatory i zapytal o uprawnienia osoby montujacej i to wszytsko ,
    powiedzieli, ze beda w kontakcie. Kontaktu zero , minelo 20 dni

    Chce, aby mi zwrócili pieniadze. Klime zakladala mi osoba ze wszytskim
    uprawnieniami, mam podbite wszystko

    Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.

  • 2. Data: 2010-08-13 08:24:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010, LUKAS wrote:

    > Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.

    Akurat to nie wydaje się oczywiste.
    Mają obowiązek doprowadzić do sprawności.
    Jeszcze napisz na jakiej podstawie reklamowałeś.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-08-13 08:37:11
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Reklamowalem na podstawie, tego, iz urządzenie jest niesprawne, nie dziala
    tak jak powinno, temperatura nadmuchu jest o wiele za wysoka.

    Przyjeli reklamacje i cisza, przeciez nie moge czekac miesiac na ich
    reakcje, a z tego co wiem przepisy chyba mowia cos o tym, ze jesli nie w
    ciagu xx dni nie podejma naprawy , nie sa w stanie lub sa tez inne czynniki
    , ktore uniemozliwiajaj naprawe to powinni oddac kase...poza tym zero
    reakcji z ich strony , cisza jak makiem zasila

  • 4. Data: 2010-08-13 08:40:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    LUKAS pisze:

    > reakcje, a z tego co wiem przepisy chyba mowia cos o tym, ze jesli nie w
    > ciagu xx dni nie podejma naprawy , nie sa w stanie lub sa tez inne czynniki
    > , ktore uniemozliwiajaj naprawe to powinni oddac kase...poza tym zero

    Nie ma takiego przepisu.

    --
    Liwiusz