  • 1. Data: 2010-08-13 05:30:14
    Temat: Podział majątku małżonków z USA
    Od: "Franek" <w...@g...pl>

    Dzień dobry. Mam pytanie. Jak to jest mniej więcej z podziałem majątku
    małżonków którzy zawarli małżeństwo w USA. Załóżmy Pani ma dwa mieszkania,
    przepraszam...apartamenty, 3 samochody a Pan nie ma nic. Pani nabyła wszystko
    przed zawarciem małżeństwa. Intercyzy nie było. Czy Pan będzie bogaty? Wiem że
    w różnych stanach jest inaczej, ale tak mniej więcej może to tak wyglądać jak
    w przedstawionej sytuacji?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-08-13 05:52:32
    Temat: Re: Podział majątku małżonków z USA
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-13 07:30, Franek pisze:
> [...]
    > w różnych stanach jest inaczej, ale tak mniej więcej może to tak wyglądać jak

    Ty myslisz ze ktokolwiek z kraju polska zna zydowskie prawo ?

  • 3. Data: 2010-08-13 16:57:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Franek wrote:
> [...]
    > w różnych stanach jest inaczej, ale tak mniej więcej może to tak wyglądać jak

    to zalezy wg jakiego prawa bede sie rozwodzic.
    Jak w USA to pan troche ugryzie, jak w Polsce to nic.
    Zalezy gdzie mieszkaja i czy malzestwo zawarte w USA zostalo
    zarejestrowane w polskim USC.