  • 1. Data: 2010-08-13 07:37:46
    Temat: Parkowanie na chodniku - co wolno pieszemu?
    Od: "ziutek" <z...@w...pl>

    Witka wszystkim
    Ja ze sprawą czysto hipotetyczną (jak na raize ;) ).
    http://nasygnale.pl/gid,12561389,page,3,title,Jak-on
    i-parkuja-odc-5,galeria.html
    Samochód zaparkowany jak na fotografii pod linkiem. Ynteligent parkujący
    samochód zatarasował zupełnie chodnik.
    I teraz - czy pieszy, który byłby tym faktem "wk*rwiony" mógłby bez żadnych
    konsekwecji przejść takiemu delikwentowi po masce? (samochodu ofcoz).
    Ewidentnie kierowcy należą się baty oraz publiczna banicja za takie
    parkowanie, ale co wolno w takim przypadku pieszemu?

  • 2. Data: 2010-08-13 07:39:41
    Temat: Re: Parkowanie na chodniku - co wolno pieszemu?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    ziutek pisze:
> [...]
    > Ewidentnie kierowcy należą się baty oraz publiczna banicja za takie
    > parkowanie, ale co wolno w takim przypadku pieszemu?

    Zrobić dokumentacje fotograficzna i przesłać policji...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2010-08-13 07:41:06
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 13 Sie, 09:37, "ziutek" <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    > I teraz - czy pieszy, który byłby tym faktem "wk*rwiony" mógłby bez żadnych
    > konsekwecji przejść takiemu delikwentowi po masce? (samochodu ofcoz).

    Nie

    > Ewidentnie kierowcy należą się baty oraz publiczna banicja za takie
    > parkowanie, ale co wolno w takim przypadku pieszemu?

    Wezwac policje lub straz miejska

  • 4. Data: 2010-08-13 09:53:14
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ziutek wrote:

> [...]
    > Ewidentnie kierowcy należą się baty oraz publiczna banicja za takie
    > parkowanie, ale co wolno w takim przypadku pieszemu?

    Nie, od tego są służby żeby kierowcę mandatem ukarać, ew. odholować.

    Zawsze się może okazać że ten konkretny kierowca nie miał innego
    wyjścia i musiał tak zaparkować. Źle się poczuł, zawał, resztkami sił
    zjechał itp.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-08-13 10:15:30
    Od: gr <j...@w...pl>

> [...]
    > I teraz - czy pieszy, który byłby tym faktem "wk*rwiony" mógłby bez żadnych
    > konsekwecji przejść takiemu delikwentowi po masce?

    Niestety nie, żyjemy w Polsce.

  • 6. Data: 2010-08-13 10:22:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-13 12:15, gr pisze:

    > Niestety nie, żyjemy w Polsce.

    A w jakim kraju pieszy może zachować się inaczej, zwłaszcza tak jak
    sugeruje autor pierwszego postu?

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-08-13 10:23:11
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    ziutek pisze:
> [...]
    > Ewidentnie kierowcy należą się baty oraz publiczna banicja za takie
    > parkowanie, ale co wolno w takim przypadku pieszemu?

    Wolno mu wszystko. Wszak jest wolnym człowiekiem i żyje w wolnym
    (podobno) kraju.
    Jeśli jednak spowoduje jakieś szkody w "przedeptanym" przedmiocie, to za
    to odpowie. Wszak jest wolnym człowiekiem żyjącym w wolnym (podobno) kraju.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-08-13 10:35:02
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > On 13 Sie, 09:37, "ziutek" <z...@w...pl> wrote:

    > Niestety nie, żyjemy w Polsce.

    Na szczęście nie, żyjemy w Polsce.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2010-08-13 11:50:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > A w jakim kraju pieszy może zachować się inaczej, zwłaszcza tak jak
    > sugeruje autor pierwszego postu?

    Pieszy nie może się zachować inaczej, ale służby zachowałyby się inaczej...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2010-08-13 12:04:24
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    Ja sie podczepie do pytania. U nas w miescie ludzie nagminnie parkuja przy
    przejsciach dla pieszych, policja nic z tym nie robi, strazy nie mamy.
    Generalnie rozumiem, ze ktos musi zaparkowac jak najblizej sklepu, bo przeciez
    chodzic nie wypada, ale jadacy musza non stop zwalniac do minimum, zeby
    zobaczyc, czy za samochodem na pasach pieszy nie idzie.

    I pytanie: czy nagrywajac filmik z przejazdu taka ulica lub robiac fotki mozna
    jakos zmusic policje do zareagowania? Dzwonienie nie wchodzi w gre, kiedys
    probowalem sciagnac policjantow do pijanego kierowcy i mialem z tego wiecej
    problemow niz ten kierowca.