  • 11. Data: 2011-07-12 08:18:27
    Temat: Re: Parking strzeżony i porzucony samochód.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ivgvo8$3nm$...@n...onet.pl...

    > naucz się czytanć kretynie!!!!

    naucz się pisać trollu

  • 12. Data: 2011-07-12 08:18:41
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > po pierwsze nie ma z gościem kontaktu, po drugie nie płaci, po trzecie od

    skond kretynie wiesz że nie płaci? Zgone z wienkszościo regulaminów płaci
    sie przy odbiorze....

    jk

  • 13. Data: 2011-07-12 08:19:01
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2011 10:18, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > naucz się pisać trollu

    Uprzejmie prosimy o niedokarmianie koliny.

  • 14. Data: 2011-07-12 08:21:11
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Mam takie pytanie, dotyczące sytuacji na parkingu strzeżonym. Klient
    > przyjeżdża na parking i pozostawia na nim swój pojazd. Od tej pory kontakt
    > z klientem urywa się. Klient na parkingu nie pojawia się przez rok czasu,
    > nie można też dodzwonić się do klienta. Jak nie trudno się domyślić, taki
    > porzucony pojazd, zajmuje miejsce na parkingu. Parking chce się takiego
    > pojazdu pozbyć. I tutaj nasuwa się pytanie, jak to zrobić legalnie?

    My na parkingu mielismy podobną sytuację.
    Stał samochód od jesieni, ok. kwietnia, stwierdziliśmy, ze to juz
    przegiecie,
    wezwaliśmy policję, policja ustaliła adres gościa. Razem z policją
    pojechalismy
    do klienta (należało nam się mniej więcej tyle ile wart był samochód),
    i.... okazało się, że gość miał wylew, żona nie miała pojęcia gdzie stoi
    samochód,
    próbowali go szukać, ale poniewaz nigdzie nie było go widać to odpuścili...
    Po rozmowie z kobietą ustaliliśmy, że ona nam w ratach zapłaciła symboliczną
    kwotę,
    syn odebrał samochód, zajął się nim.... A jakieś dwa lata pózniej przyszedł
    klient
    z żona i podziękowali...
    Może warto się zainteresować....
    różnie się zdarza
    pozdr.
    gr

  • 15. Data: 2011-07-12 08:24:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 10:21, GR001 pisze:
    > że ona nam w ratach zapłaciła symboliczną
    > kwotę,

    Ładnie symboliczna, skoro musieli płacić w ratach. Żeby tak na wdowie i
    sierocie żerować. Toż Wy gorsi niż zakład pogrzebowy

    ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2011-07-12 08:28:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:ivh0bu$5gt$...@n...onet.pl...

    > Ładnie symboliczna, skoro musieli płacić w ratach. Żeby tak na wdowie i
    > sierocie żerować. Toż Wy gorsi niż zakład pogrzebowy

    "A jakieś dwa lata pózniej przyszedł klient z żona i podziękowali..."

    normalnie zmartwychwstał ;)
    kogo jako kogo, ale ciebie liwiusz o tak kiepskie czytanie kilku linijek po
    polsku nie posądzałem ;)

  • 17. Data: 2011-07-12 08:30:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 10:28, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > normalnie zmartwychwstał ;)
    > kogo jako kogo, ale ciebie liwiusz o tak kiepskie czytanie kilku linijek

    No, to dobre chociaż i to, że klient wydobrzał ;)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-07-12 08:34:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:ivh0nh$5gt$...@n...onet.pl...

    > No, to dobre chociaż i to, że klient wydobrzał ;)

    wylew to nie zawsze kara śmierci czy niepełnosprawność, czasem nie
    pozostawia widocznych zmian

  • 19. Data: 2011-07-12 08:52:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.07.2011 10:15, szerszen pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ivgtii$rkr$...@n...onet.pl...
    > a od kiedy to jedynie pojazd bez tablic może być porzucony?

    No nie jedynie, ale w przypadku pojazdu z tablicami to bardzo ryzykowne.
    Od kiedy jest zakaz wyjechania np. na roczną wycieczkę po świecie? Albo
    ulegnięcia wypadkowi? Auto stoi na parkingu. Nie zagraża, nie
    przeszkadza. Jedyny mankament, to brak kontaktu z właścicielem.

    > po pierwsze nie ma z gościem kontaktu, po drugie nie płaci,

    A skąd wiesz, że nie płaci? Magdalena ominęła ten wątek, nie wiadomo jak
    się umówili. Czy zapłacił coś z góry, czy umówili, że zapłaci przy
    wyjeździe?

    > po trzecie
    > od roku nikt się autem nie interesuje, ma wszelkie symptomy porzuconego
    > auta,

    E tam, mało to np. samochodów emerytów, co emeryt rzadko jeździ, potem
    jeszcze choruje np. Rok czasu to wcale nie jest długo. Jak opłata za
    parking przekroczy wartość pojazdu, to można się zastanawiać. Jak na
    razie mają auto w zastaw.

    > niech odpowiednie służby ustalą czy właściciel żyje, i ewentualnie
    > zutylizują pojazd,

    No bosko. Oddaję auto na parking, żeby było bezpieczne, a ty mi j
    zutylizujesz... Dzięki za taki pomysł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2011-07-12 09:30:48
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 10:30, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > No, to dobre chociaż i to, że klient wydobrzał ;)
    >
    > --
    > Liwiusz

    Było narzekać na polską służbę zdrowia? Było?