  • 1. Data: 2007-12-29 06:46:57
    Temat: Paranoja?
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    Czy osoba zlecająca takie testy nie powinna byc
    przymusowo badana przez psychiatrę?
    Bo jeśli cierpi na zespół Otella? ....

    Znalazłem taką informację w internecie:

    Testy genetyczne na udowodnienie zdrady partnerskiej:

    T-MZP - Badanie genetyczne mikrośladowe na udowodnienie zdrady (pełne).
    Badanie obejmuje analizę bielizny kobiecej bądź prześcieradła
    z wyizolowaniem profilu genetycznego znajdującego się
    w kobiecej wydzielinie oraz porównanie tego profilu z innym materiałem
    genetycznym.
    T-MZN - Badanie genetyczne mikrośladowe na udowodnienie zdrady (niepełne).
    Badanie obejmuje analizę bielizny kobiecej bądź prześcieradła
    i stwierdzenie czy w kobiecej wydzielinie znajduje się męskie nasienie.

    UWAGA: Odzyskujemy także wykasowane SMS-y z kart SIM lub/i telefonów
    komórkowych.
    Zdradę lub romans można także udowodnić odzyskując wykasowane SMS-y
    (z kart SIM lub/i telefonów komórkowych).

    Usługę tą wykonują biegli sądowi wydając odpowiednie ekspertyzy
    co może stanowić dodatkowy dowód sądowy.

    WM

  • 2. Data: 2007-12-29 07:51:39
    Temat: Re: Paranoja?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WM wrote:
> [...]
    > (z kart SIM lub/i telefonów komórkowych).
    >
    > Usługę tą wykonują biegli sądowi wydając odpowiednie ekspertyzy
    > co może stanowić dodatkowy dowód sądowy.

    Nie paranoja tylko sposób na kasę.
    Skoro są chętni idioci to każdy biznes który sie kręci jest dobry.

  • 3. Data: 2007-12-29 08:06:16
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > UWAGA: Odzyskujemy także wykasowane SMS-y z kart SIM lub/i telefonów
    > komórkowych.

    Bo też mało kto wie o formatowaniu telefonu i tym, ze skasowane SMSy są
    tylko markowane jako skasowane :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2007-12-29 09:08:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 06:46:57 +0000 (UTC), WM napisał(a):

    > Znalazłem taką informację w internecie:

    A czego szukales?

    --
    KRZYZAK

  • 5. Data: 2007-12-29 14:02:27
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

> [...]
    > Badanie obejmuje analizę bielizny kobiecej bądź prześcieradła
    > i stwierdzenie czy w kobiecej wydzielinie znajduje się męskie nasienie.

    Nie widze w tym niczego dziwnego. Udowodnienie zdrady ma bardzo praktyczny sens
    przy rozwodzie z orzekaniem winy małzonki
    (http://www.arbitra.pl/news240907.html).