  • 81. Data: 2008-10-19 12:33:10
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Marian <m...@a...pl>

    MałGosia wrote:
    > Marian napisał
    >
    > Tu tez powinienes postawic ' ;) ' bo mowimy o halasie _w budynku
    > mieszkalnym_

    halas w budynku mieszkalnym to halas nieszkodliwy? :o)

  • 82. Data: 2008-10-19 14:48:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 14:32:37 +0200, Jotte napisał(a):

    > Spróbuję zaraz potem jak tylko twój pies stanie przed sądem grodzkim za
    > szczekanie i zostanie prawomocnie skazany na zamknięcie paszczy i grzywnę,
    > hehe:)

    No coz, to ze nie odrozniasz dziecka od wiertarki i psa jest chyba bardziej
    problemem medycznym, niz prawnym...

  • 83. Data: 2008-10-19 15:15:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1vn5bskayntfy.10u34vl6ail4.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > No coz, to ze nie odrozniasz dziecka od wiertarki i psa jest chyba
    > bardziej problemem medycznym, niz prawnym...
    O prawie i medycynie to ty masz takie pojęcie jak karaluch o rachunku
    różniczkowym.
    Nie tylko o tym zresztą.
    Nabijam się z ciebie jak to z mądrego inaczej, ot i wszystko. A tobie coś
    (ciekawe co?) przeszkadza nawet to dostrzec, chłopino.

    --
    Jotte

  • 84. Data: 2008-10-19 15:15:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Mów za siebie, synku, i nie szukaj tak żałośnie grupy podobnych sobie. Nie
    > wszyscy są tacy jak ty, wierz mi - jest masa ludzi którzy coś tam jednak
    > kojarzą.

    dobrze dobrz, juz sie nie tlumacz

  • 85. Data: 2008-10-19 15:18:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:48fb4f27$0$12234$f69f905@mamut2.aster.pl Szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > dobrze dobrz, juz sie nie tlumacz
    Słuchaj robal - pouczyłem cię za darmo i z dobrej woli.
    Teraz podziękuj, pozdrów buty mego ojca i idź już.

    --
    Jotte

  • 86. Data: 2008-10-19 15:38:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 17:15:02 +0200, Jotte napisał(a):

    > O prawie i medycynie to ty masz takie pojęcie jak karaluch o rachunku
    > różniczkowym.

    ROTFL :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Powiedzial tato wiertarki, hehehe:)))

    > Nie tylko o tym zresztą.
    > Nabijam się z ciebie jak to z mądrego inaczej, ot i wszystko.

    Taka opinia z ust imbecyla to prawdziwy komplement:)

  • 87. Data: 2008-10-19 15:45:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1ko2d8rnha73g.1qfkz1mpz6z5h$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > ROTFL :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    > Powiedzial tato wiertarki, hehehe:)))
    Tarzaj się po podłodze i rechocz, debilu, skoro musisz, ale opisując to nie
    trzymaj palucha na klawiszu.

    > Taka opinia z ust imbecyla to prawdziwy komplement:)
    W stosunku do ciebie wszystko jest komplementem.
    Napisz sobie coś jeszcze, jeśli musisz, mnie się znudziło bawić takim
    śmieciem.

    --
    Jotte

  • 88. Data: 2008-10-19 15:52:32
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 14:29:24 +0200, Jotte napisał(a):

    > Mów za siebie, synku, i nie szukaj tak żałośnie grupy podobnych sobie. Nie
    > wszyscy są tacy jak ty,

    Niektorzy sa socjopatami, jak Ty...

  • 89. Data: 2008-10-19 16:00:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 17:45:25 +0200, Jotte napisał(a):

    > Tarzaj się po podłodze i rechocz, debilu, skoro musisz, ale opisując to nie
    > trzymaj palucha na klawiszu.

    Wydaje Ci sie, ze mozesz wydawac innym polecenia? Uuu.. ciezkie stadium...
    I te pomysly z kneblowaniem dzieci. Pocieszajace jest to, ze ojcostwo Ci
    chyba nie grozi, hehe:)

  • 90. Data: 2008-10-19 16:39:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 październik 2008 11:19
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1wi2uktdt4u63$.1v5fp6grh52qw.dlg@40tude.net>):

    > A dymek papierosowy z odleglosci 5m?