  • 1. Data: 2008-10-17 07:38:41
    Temat: Problem głośnej budowy!
    Od: zr <z...@o...pl>

    Mam problem, ponieważ na przeciwko mojego budynku mieszkalnego
    rozpoczęła się budowa wysokościowca, od dwóch tygodni budowalańcy nie
    pracują już tylko w dzień, ale także do późnych godzin nocnych
    typu11-12 w nocy. Ciężarówki, betoniarki, koparki i dźwigi pracują
    pełną parą, robiąc nieznośny przy tym hałas, zaznaczam przy
    zakmniętych oknach, nie da się spokojnie oglądać telewizji, nie mówiąc
    o spokojnym śnie. Zgłaszanie sprawy na policję nie daje efektu,
    wczoraj na kolejne apele mieszkańców policjant udzielił porady, że oni
    nic nie mogą zrobić, tylko wspólnota powinna zadziałać. Stąd moje
    pytanie i prośba , co ja jako członek wspólnoty mogę zrobić, lub do
    kogo i z jakim wniosekiem wystąpić, by ta uciążliwa budowa kończyła
    pracę o 10 w nocy!
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie porady!