  • 91. Data: 2008-10-19 16:58:20
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Tristan pisze:
    > Skoro go czuję, to znaczy że szkodzi.
    Podobnie, jak hałasujące dziecko.
    Wkurzające, ale szkodliwe w bardzo znikomym stopniu.

  • 92. Data: 2008-10-19 16:58:42
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 październik 2008 11:19
    > (autor Jacek Krzyzanowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <1wi2uktdt4u63$.1v5fp6grh52qw.dlg@40tude.net>):

    > Skoro go czuję, to znaczy że szkodzi.

    Szczekanie psa tez slychac, czy to znaczy, ze niszczy ci sluch?

  • 93. Data: 2008-10-19 17:07:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gdfp24$7tl$1@news.onet.pl Piotr <p...@a...net.pl>
    pisze:

    > Podobnie, jak hałasujące dziecko.
    > Wkurzające, ale szkodliwe w bardzo znikomym stopniu.
    Wg ciebie to coś jest szkodliwe dopiero jak raka wywoła?
    To błędne myślenie.
    Podenerwowanie, irytacja (zbędna), utrudnienie w wykorzystaniu czasu
    odpowczynku i w efekcie masz np. zestresowanego, agresywnego kierowcę który
    nie uniknie udziału w wypadku, którego mógłby uniknąć. Celowo piszę uniknie,
    a nie spowoduje, choć i to możliwe.
    Ty możesz być ofiarą takiego wypadku.
    Poza tym dlaczego ktoś ma mieć prawo do wkurzania kogoś innego w jego
    (wkurzanego) własnym domu?

    --
    Jotte

  • 94. Data: 2008-10-19 17:23:54
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Ty możesz być ofiarą takiego wypadku.
    > Poza tym dlaczego ktoś ma mieć prawo do wkurzania kogoś innego w jego

    co? :o)

  • 95. Data: 2008-10-19 17:29:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gdfqfb$d9e$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > co? :o)
    Co mam doprecyzować/wytłumaczyć/uprościć?

    --
    Jotte

  • 96. Data: 2008-10-19 17:35:31
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gdfqfb$d9e$1@news.onet.pl Marian

    > Co mam doprecyzować/wytłumaczyć/uprościć?

    Dlaczego ktos ma nie miec tego prawa?

  • 97. Data: 2008-10-19 17:39:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gdfr55$fh1$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > Dlaczego ktos ma nie miec tego prawa?
    A dlaczego ma mieć?
    Dlaczego ktoś ma mieć prawo zakłócać spokój innym wiertarką, psem, bachorem
    czy czymkolwiek?

    --
    Jotte

  • 98. Data: 2008-10-19 17:43:39
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gdfr55$fh1$1@news.onet.pl Marian

    > A dlaczego ma mieć?
    > Dlaczego ktoś ma mieć prawo zakłócać spokój innym wiertarką, psem,
    > bachorem czy czymkolwiek?

    Nie wiem, tak bedzie prosciej?

  • 99. Data: 2008-10-19 17:45:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gdfrkc$h7i$2@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > Nie wiem, tak bedzie prosciej?
    Zgadzam się na tę wersję.

    --
    Jotte

  • 100. Data: 2008-10-19 18:24:39
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 19:07:40 +0200, Jotte napisał(a):

    > Podenerwowanie, irytacja (zbędna), utrudnienie w wykorzystaniu czasu
    > odpowczynku i w efekcie masz np. zestresowanego, agresywnego kierowcę

    Dla takich sa odpowiednie leki tlumiace. I pokoje bez klamek.