  • 1. Data: 2008-10-17 08:55:59
    Temat: koszty reklamacji
    Od: Rafał <r...@s...com>

    Witam wszystkich

    Sytuacja:
    Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie
    wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł.
    Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że
    pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt
    połączenia 0,56zł
    Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się
    że oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie.......
    I tylko przekaz pocztowy.

    Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy
    samo 3,50zł

    Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę
    wysłać przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać
    na pocztę stać w kolejkach itp.

    Rafał

  • 2. Data: 2008-10-17 09:06:29
    Temat: Re: koszty reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > I tylko przekaz pocztowy.
    >
    > Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy

    Co do zasady po uznaniu reklamacji powinieneś dostać wszystkie
    uzasadnione jej koszty, czyli koszty rozmów telefonicznych również.

    > Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę
    > wysłać przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać
    > na pocztę stać w kolejkach itp.

    Może Ci wysłać przekazem i będzie to uznane za prawidłowe spełnienie
    świadczenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-10-17 11:16:30
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę wysłać
    > przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać na

    moze ci wyslac przekazem tez na konto, chyba ze nie masz konta to jak
    zobaczyc yeti

    adas

  • 4. Data: 2008-10-17 14:45:27
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Co do zasady po uznaniu reklamacji powinieneś dostać wszystkie
    > uzasadnione jej koszty, czyli koszty rozmów telefonicznych również.

    Chyba mała sprzeczność :-)

    D.