  • 11. Data: 2013-07-05 01:09:54
    Temat: Re: Państwo prawa?
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:51d58c4e$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ych-alarmow-bombowych-w-Polsce-Zatrzymani-pozwa-Dona
    lda-Tuska,wid,15786407,wiadomosc.html

    > A czy Wy (nie, Wy-sjs, ale Wy, szanowni usenetowcy) uważacie koincydencję
    > tych alarmów ze strajkiem policjantów - za przypadkową?
    > Czy nie uważacie, że za takie zamieszanie do pudła powinien iść ten, który
    > zarządził ewakuację?
    > Czy znany jest komuś udokumentowany przypadek anonimowego telefonu z
    > *prawdziwą* informacją o bombie?

    Niestety w każdym cywilizowanym kraju zaniechanie takiej akcji byłoby
    równoznaczne z wyrokiem cięzkiego więzienia dla decyzyjnego, gdyby jednak
    doszło do zamachu. A i czasem teroryści przed BUM informują o tym że będzie
    BUM, bo chcą mediów i rozgłosu.

  • 12. Data: 2013-07-05 05:37:05
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-05 01:09, CPL pisze:

> [...]
    > jednak doszło do zamachu. A i czasem teroryści przed BUM informują o tym
    > że będzie BUM, bo chcą mediów i rozgłosu.

    Znasz taki przypadek, czy tylko-tak-sobie pop...alasz?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-07-05 08:27:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2013 16:53, sqlwiel pisze:

    > A czy Wy (nie, Wy-sjs, ale Wy, szanowni usenetowcy) uważacie
    > koincydencję tych alarmów ze strajkiem policjantów - za przypadkową?

    Szczere... w sumie nawet nie słyszałem, że takowy miał miejsce ;)

    > Czy nie uważacie, że za takie zamieszanie do pudła powinien iść ten,
    > który zarządził ewakuację?

    O, nienie - w końcu bomba mogła być prawdziwa i jakby rąbnęło to dopiero
    byłby dym, jakby nie było ewakuacji...

    > Czy znany jest komuś udokumentowany przypadek anonimowego telefonu z
    > *prawdziwą* informacją o bombie?

    W Polsce - nie kojarzę. Ale w UK IRA regularnie zawiadamiała o
    prawdziwych bombach.

  • 14. Data: 2013-07-05 08:56:20
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 09:43:57 UTC+2 użytkownik SJS napisał:

    Nie wiem, ale już się tak przyzwyczaiłem do tych "zamachów"
    w ramach socjopatycznych ćwiczeń inicjowanych przez tych polskich
    zboczonych komunistycznych socjotechników, że przy braku wiarygodnych
    informacji w publikatorach wiem, że to tylko ściema.

    Zauważcie, że zawsze jak ONI chcą odwrócić uwagę od istotnych
    spraw związanych z działaniami naszych rządów, w okresie wyborczym itp.
    to pojawiają się jacyś nieznani terroryści, a potem cała sprawa idzie
    w zapomnienie, bo chodziło tylko o zwykłą prymitywną manipulację.

    Andrzej.