    From: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Panstwo o o chronie obywateala
    Date: Sat, 10 Apr 2004 19:00:15 +0200
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-208-185.gorzow.mm.pl

    Użytkownik "Wheelman" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c58gom$h70$2@news.onet.pl...
    > A druga sprawa to: czy WKU moze powolac poborowego jeszcze raz przed
    komisje
    > lekarska jesli wczesniej poborowy dostal kategorie D ?

    Jeśli to była Rejonowa Komisja Lekarska, to zarówno Ty jak i WKU może
    się od jej orzeczenia odwołać do Komisji Wojewódzkiej i jak widać z tego
    prawa korzysta, bo jak byłem na takiej komisji, to też był jeden, który się
    mi żalił, że dostał "D" i WKU się odwołało..
    Pociesz się, że jeśli na komisji wojewódzkiej również dostaniesz "D", to
    jej decyzja jest ostateczna. Pozostaje tylko NSA, ale tam to już się raczej
    WKU nie odwoła. Ja dostałem na rejonowej "A", na wojewódzkiej "D" i WKU mnie
    więcej nie niepokoiło.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net