  • 1. Data: 2003-12-03 17:49:00
    Temat: Panika w miescie...
    Od: "Nothingman" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Prosze slicznie o odpowiedz.. W moim miescie jest panika, bo chodza plotki,
    powtarzam - plotki, bo to nic przynajmniej przeze mnie i znajomych
    sprawdzonego ze niby policja chodzi po domach i sprawdza kompy, czy nie ma
    tam nielegalnego oprogramowania...

    Czy takie cos jest mozliwe???

    A czy to jest wykroczenie, jesli powiedzmy kolega kupi sobie np.
    oryginalnego Photoshopa, ja sobie od niego pozycze i zainstaluje... To jesli
    posiadam takie oprogramowanie na kompie, czy lamie prawo??? Oczywiscie nie
    mowie tutaj o jakims pozyczaniu, umieszczaniu w internecie, czy sprzedawaniu
    programu, tylko do wlasnego domowego uzytku...

    Prosze slicznie o odpowiedz...

    Bo znalazlem artykul w sieci (nie na jakiejs bardzo wiarygodnej stronie), ze
    do wlasnego uzytku mozna miec przegrywane wersje...

    Pozdrawiam
    Paweł Lopko
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-12-03 18:10:18
    Temat: Re: Panika w miescie...
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Nothingman wrote:

    > Czy takie cos jest mozliwe???

    oczywiscie, mozliwe i nawet tak sie dzieje, jedynym wyjsciem dla CIebie
    jest kupno wszystkich programow i (co wazne) kupic je jeszcze raz po 2
    latach (tracisz licencje), w przeciwnym razie dostajesz kare 18 tys zl i
    100 zl od kazdego pirackiego CDROM'a

  • 3. Data: 2003-12-03 18:17:02
    Od: "Nothingman" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wrzech" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest kupno wszystkich programow i (co wazne) kupic je jeszcze raz po 2
    > latach (tracisz licencje), w przeciwnym razie dostajesz kare 18 tys zl i

    http://republika.pl/podstep/naloty/

    A co to jest niby, jeden wielki WAŁek???

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-12-03 18:22:14
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Nothingman" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bql7mf$1a4$1@absinth.dialog.net.pl

> [...]
    >
    > Bo znalazlem artykul w sieci (nie na jakiejs bardzo wiarygodnej
    > stronie), ze do wlasnego uzytku mozna miec przegrywane wersje...

    Nie tylko możliwe, ale jak najbardziej prawdziwe.
    "Typują" w bardzo prosty lecz skuteczny sposób:
    1. Wyłapują w sklepach faktury za zakup kompa
    bez systemu.
    2. U providerów łącz internetowych wertują logi
    aktywności poszczególych userów kładąc nacisk
    na użytkowników p2p, Kazza, eMule itd.
    3. "Prześwietlają" grupy usenetowe i wyłapują
    posty *spanikowanych* userów zadających
    pytania na ten temat.
    Wydaje mi się to logiczne gdyż ktoś kto nie ma
    nic "na sumieniu" nie trzęsie się tak ze strachu. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 5. Data: 2003-12-03 18:27:14
    Od: "Nothingman" <l...@p...onet.pl>

    > nic "na sumieniu" nie trzęsie się tak ze strachu. :)

    Nie wiem co to znaczy na sumieniu.... Bo jesli ktos sobie od kumpla przegral
    no niehc bedzie juz tego podanego przeze mnie Photoshopa i "bawi" sie w nim
    w domu, tzn. ze ma cos na sumieniu???

    Pozdraiwma

  • 6. Data: 2003-12-03 18:38:59
    Od: "Nothingman" <l...@p...onet.pl>

    A czy np. jesli nie ma zadnego podejrzenia do danej osoby... Nawet jesli
    policjanci jej nie znaja i nie maja dowodow, czy ona narusza prawo poprzez
    posiadanie nielegalnego programu, to czy moga sobie do niej wejsc...

    Czyli np. (przepraszam za strasznie glupi przyklad)... W Warszawie
    skradziono brylanty, to policja moze sobie wejsc, do rpzypadkowego
    mnieszkania w Krakowie, nie majac zadnego podejrzenia, i posprawdzac szafki
    czy oby turtaj nie ma tych brylantow...

    Czy zeby weszli do kogos do chaty musi byc podejrzenie o popelnieniu
    przestepstwa??

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-12-03 18:51:31
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Nothingman" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bqlak6$ahh$1@absinth.dialog.net.pl

> [...]
    > szafki czy oby turtaj nie ma tych brylantow...
    >
    > Czy zeby weszli do kogos do chaty musi byc podejrzenie o popelnieniu

    W takim przypadku udają się do Twego providera
    we Wrocławiu lub bezpośrednio w Lublinie z
    zapytaniem kto użytkuje IP 62.87.218.121. I już
    Cię "mają". :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Młodzież w stanie nietrzeźwym może spowodować potomstwo."

  • 8. Data: 2003-12-03 18:55:20
    Od: "Nothingman" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W takim przypadku udają się do Twego providera
    > we Wrocławiu lub bezpośrednio w Lublinie z
    > zapytaniem kto użytkuje IP 62.87.218.121. I już

    Nie wiem czy zartujesz, czy nie... No i przykladowo, niech sie udaja i niech
    wiedza, ze pisze z takiego numeru a nie innego (IP) i mieszkam tu i tu....
    TO co, a z kad maja podejrzenie, ze mam cos nielegalnego???

    Ja pytam tylko w charakterze zainteresowanego prawem :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-12-03 19:14:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Nothingman napisał(a):

> [...]
    > powtarzam - plotki, bo to nic przynajmniej przeze mnie i znajomych
    > sprawdzonego ze niby policja chodzi po domach i sprawdza kompy, czy nie ma

    http://info.onet.pl/837082,18,item.html

    i błagam, nie poruszaj już tego tematu, który gości tutaj po kilka razy
    dziennie :(

    Masz pietra to używaj legalnych wersji (bez urazy)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2003-12-03 19:16:09
    Od: "Nothingman" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > http://info.onet.pl/837082,18,item.html
    >
    > i błagam, nie poruszaj już tego tematu, który gości tutaj po kilka razy
    > dziennie :(
    >
    > Masz pietra to używaj legalnych wersji (bez urazy)

    Kurcze, dobrze ze nie spytalem o sprawe Rywina, bo jeszcze bym byl dopisany
    do "grupy trzymajacej wladze" ;)

    Pozdrawim :)