  • 1. Data: 2002-08-31 16:19:18
    Temat: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
    Od: d...@p...onet.pl

    Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej i zgodnie
    z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
    a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie respektowania
    warunków gwarancji?
    b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek (pytam,
    bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
    c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością importu części,
    ale taki imoport może trwać i pół roku?
    d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT TWÓJ PAN"?

  • 2. Data: 2002-08-31 18:00:51
    Temat: Re: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>

    W tych jakze trudnych czasach d...@p...onet.pl z przepieknym
    mailem <d...@p...onet.pl> wydziergal :

> [...]
    > importu części, ale taki imoport może trwać i pół roku?
    > d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT

    przeczytaj karte gwarancyjna czy pisze 14dni czy 14dni roboczych. to na
    poczatek. nastepnie zagroz im sadem konsumenckim ;]. Aha i nie rozmawiaj
    cieciem zza lady tylko odrazu wal do kierownika ze robia popyline ;D. W
    skrocie narob takiego syfu by mysleli ze maja doczynienia z zboczencem ktory
    jest w stanie wytoczyc im sto procesow i ma czas na szlajanie sie po sadach
    oraz kase na to.

    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P

  • 3. Data: 2002-08-31 18:41:40
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

> [...]
    > ale taki imoport może trwać i pół roku?
    > d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT TWÓJ

    Należy uważnie przeczytać warunki gwarancji i do nich się dostosować.
    pozdr

    PS To dobrze że chcą naprawić, mnie dystrybutor marki Casio - Zibi "cośtam"
    nie mogąc naprawić zegarka odesłała mi go z adnotacją że do niego
    zaglądałem, co oczywiście było wierutną bzdurą.